God torsdag morgen fra DUS. I dag får jeg en meget varieret kontorudsigt. Først denne og til slut Tórshavn.
God torsdag morgen, Sikken en fin morgen at vågne op til. Dagen er på kontoret og så første gang fodboldstræning med MiniO i eftermiddag. I morgen starter den "hårde" weekend med møde i Oslo med Norwegian og så partner/blogger turen til Nice. Bliver dejligt at bruge et par dage med snak og hygge med folk som også tænker bonuspoint, rejser, optimering og ja så InsideFlyer hele tiden - eller næsten Kan I have en fantastisk dag hvorend I er
Go torsdag morgen herfra elevatoren ned til cykelen Ja ja, det er da et transportmiddel i højden Og solen vil igennem ruden, det skal nok blive en fin dag!
Også en dejlig udsigt at vågne op til her: Ærgerligt at både æbletræer og rhododendron har en kort blomstringsperiode. Den står hermed på havearbejde hele dagen (ja jeg ved godt plænen trænger, men det er altså mandearbejde) Og så en lille sjov historie: http://www.dr.dk/nyheder/udland/hollands-konge-har-vaeret-hemmelig-pilot-hos-klm-i-21-aar
god varm formiddag... vinduet åbent her på kontoret, nice! Troede ikke, at man fik noget gratis, men siger da tak til Yousee... - sikkert fordi, de vil hellere sørge for, at jeg bliver som kunde til samme "høje" pris end miste mig, men 80/5 var da også en ukurant størrelse...
Godmorgen Læseferien fortsætter - eksamener starter på tirsdag. Dagens helt store spørgsmål for mig er takket være Check-in. Hvor hader jeg bare deres betalingsmur, men er der nogle der ved mere om "Overvejer ruteflyvning fra Roskilde"? (kan ikke poste link fordi jeg har under 10 posts). Min egen tanke er Ryanair, der måske vil flytte deres operationer dertil, jeg har ihvertfald svært ved at se hvem der ellers vil til Roskilde. Nogle bud?
Så kommer kontorudsigt nummer 2, denne gang fra Tórshavn. @clager , jeg tror du ved hvor. Jeg har læst din guide grundigt og du har et billede af caféen udefra. Landingen med tanten SAS foregik i en stor suppe af skyer og pludselig dukkede klippevæggene på begge sider af flyet frem, bump og så motorbremsen for fuld hammer, ned kom vi, men gør man vel altid når man flyver. Eftermiddagen foregår med et besøg på en laksefarm, måske en løbetur og en Okkara inden middag. Jeg tror det bliver på Aarstova har jeg ladet mig fortælle.
Nå men god torsdag fra det her kanter også. Det er jo gået hen og blevet weekend. Kom hjem i morges efter et job der trak ud og endte med at tage 23 timer fra jeg kørte hjemmefra onsdag morgen til jeg var tilbage torsdag morgen. Weekenden så lige en over gang ud til at hænge i en tynd tråd, men lader til at være reddet. Har haft 11 arbejdsweekender i streg, så trænger lige en at slå et hul, inden næste weekend igen står i arbejdets tegn.
God torsdag og Kristi Flyvefarts dag Jeg er nu hjemme igen efter en travl uge på farten med CPH-OSL-NCE-AMS-CPH-ARN-AMS-CPH på samvittigheden de sidste 6 dage. På agendaen var InsideFlyer NO Blogger Meet Up i Nice inklusiv partnermøde med UK, NL, DE, US og Nordics. Så en tur til Amsterdam til en Mobility konference. Så en smuttur til Stockholm til "New Nordic by SAS" lanceringen. En del arbejde er forsat på todo listen efter især SAS præsenterede deres "New Nordic by SAS". Prøvede for første gang at lave en rigtig Facebook Live transmission. Der er en del learnings fra denne gang, som dog gik super godt med over 1000 views. Ganske tilfredsstillende Ellers er der jo i kommende uge et vigtig arrangment på onsdag, hvor en lille flok herfra mødes esklusivt med SAS før Meet & Greet arrangementet og kan få svar på lidt spørgsmål. Så der er rigeligt og så er der også en del timer foran mig med "det rigtige arbejde" i DSV Er I i DK eller står den på en ferietur?
Dagen står på hårdt arbejde i haven, til at starte med at fjerne ukrudt mellem fliserne. Selvom dagens slag mod naturen blev til en klar sejr, er der vist ingen tvivl om hvem der vinder krigen
Her stod den på at samle legehus og det skred da også ok fremad. Nu har ryggen tilgengæld givet op... må se om den kan mere igen i morgen, men lige nu tvivler jeg...
God torsdag morgen fra en tørlagt QR Business Lounge i DOH... Skal med QR til HKG om et par timer. Der er rigtig mange der går forgæves her i baren og ender med en cola og en kaffe! Nå men det bliver da forhåbentlig bedre nær vi kommer i luften, ellers bliver det en lang tur.