God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hilton Millennium er en klassiker efterhånden.... kunne genkende du var der bare på billedet :)
     
    PENSIONISTEN, Kristian, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Med tanke på hvad vi bliver fodret af diverse selskaber er jeg ikke sikker på morgenbrødet på waterloo er værre... ;) #farofftopic
     
    Senest redigeret: 6/7/17
    SophieHendriksen, Henry og clager "Synes godt om dette"
  3. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Efter alt at dømme har du haft en hård nat i Ålborg, så det var rart at du havde masser af plads til at sove på den lange tur
    #faroffthetopic
     
    SophieHendriksen, Henry og clager "Synes godt om dette"
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hmm, må vist lige opdatere med min udsigt...tror ikke jeg kommer ud af Exec loungen..

    2017-07-06 17.49.41.jpg 2017-07-06 17.54.42.jpg 2017-07-06 17.56.09.jpg
     
    Henrik Olsen, Baadsgaard, THammer og 6 andre "Synes godt om" dette.
  5. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Godmorgen. Kan mærke det bliver en go dag. Mødte først kl 09:30 og har fri kl 13. Så skal jeg måske begynde at træne for første gang efter mange år....glæder mig, tror jeg :cool:
     
    PENSIONISTEN, tbh, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Nu er træning jo mange ting
    f.eks maratonløb, hotdogspisning eller mausel o_O
     
    clager, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  7. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Ha ha ha ha
    Jeg har lagt mig rimeligt ud de sidste 15 år. Så det er nok sådan fitness. Det med Hotdogspisning der er jeg i super form.:D
     
    PENSIONISTEN, asf, clager og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God torsdag,

    Gad vide hvordan folks kontorudsigt ser ud i dag - der må efterhånden være flere og flere eksotiske udsigter grundet ferien :)

    Jeg har lige denne og næste uge med før min kontorudsigt om torsdagen byder på strand og vand :)

    I dag er jeg på kontoret, men det giver adgang til frie mændger af denne dejlige drik :)

    upload_2017-7-13_13-0-29.png
     
    PENSIONISTEN, asf, tbh og 4 andre "Synes godt om" dette.
  9. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Forstadsfruen har haft besøg af sin helt private OBC, @clager, og se bare herlighederne i pakken:
    IMG_3866.JPG

    Naturligvis Gallop som det allervigtigste! Jojo der er nu fast arbejde til @clager som kurerservice.

    I det mindste kunne jeg traktere med jordbær fra haven og lidt hjemmebag:

    IMG_3864.JPG
    Sunde boller med tandsmør og sockeye salmon samt blåbærmuffins og kaffe.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Ali Taran og 5 andre "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    #altformorsomtmedenprivatobc
     
    PENSIONISTEN, Henry, Baadsgaard og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Var utroligt lækkert @SophieHendriksen

    Og heldigt at bladhylderne var velassortede i SAS loungerne i CPH og HEL

    #hyrdinegenOBC
     
    PENSIONISTEN, Henry, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  12. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    kan godt se det morsomme i de magasiner.. men hvis jeg skal være hudløs ærlig så forstå jeg godt det ringe udvalg. Hvis alle vælger at tage 3-5 magasiner med fra loungen efter hvert enkelt besøg, så er det da klart er der tyndes ud i de gode magasiner og det er nok en grund til SAS ikke at investere alt for meget i den slags.

    Lidt ala debatten med at tage Mikkeller med hjem som EBD (altså ikke drikke den ombord) så synes jeg man skal finde en gylden mellemvej, hvor folk spiser, drikker og læser som de lyster i loungen, men lader tingene blive så der er noget tilbage i loungen til os andre. Ellers udvander SAS bare udvalget i loungen yderligere..
     
    Senest redigeret: 13/7/17
    Nicki Lolk Sørensen, Henry, asf og 2 andre "Synes godt om" dette.
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Det er jo derfor jeg så gerne ville være din pusher, men ham @clager maser ind alle vegne - tough competitor :)
     
    PENSIONISTEN, Henry, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  14. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Men vi havde jo sagt, at @clager gerne ville dele selvom du ikke medbragte noget, så det er jo din egen skyld at du gik glip af festen ;)

    @alexanderln - du har da helt ret :) når det er sagt, så skal du vist mest se det her som en lille morsomhed. Den "rigtige" kurerservice omhandlede varerne til venstre i billedet, da @clager såmænd blot havde været flink og købe noget tax-free for mig.
     
    PENSIONISTEN, Henry, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God torsdag!
    (Kun lidt snyd, klokken er 00:10)

    Dagen bød på 5 forskellige slags tog. Fra:
    IMG_1172.jpg
    Til:
    IMG_1189.jpg

    Uanset hvor meget der sker i Tokyo, også godt at komme lidt ud ad byen og lidt op i bjergene. Rigtig flotte udsigte og dejligt med frisk luft, inden turen går tilbage mod Doha om lidt mindre end et døgn.
     
    THammer, Henrik Olsen, Lensbaronessen og 7 andre "Synes godt om" dette.
  16. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God Torsdag...

    T-2 dage til ferien og derfor denne lidt anderledes "kontorudsigt", da det er hvad der venter ved Lido'en fra weekenden af :)

    upload_2017-7-20_8-57-51.png

    Så derfor starter jeg også en "feriebillede" tråd op. Der kan du poste dine bedste feriebilleder fra årets sommerferie. Det kan være alt i relation til ferien (lufthavn, kufferten, flyet, bilen, maden, vinen, stranden etc....)

    Jeg har har en præmie klar til vinderen, så der er noget at komme efter i denne lille sommerkonkurrence :)

    Link til sommerkonkurrencen: https://insideflyer.dk/forums/threa...eres-bedste-sommerferiebilleder-og-vind.3665/

    Glæder mig til at se jeres bedste sommerbilleder af alt muligt :)
     
    mathiasfe, PENSIONISTEN, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    God torsdag morgen :)

    Efter en super middag i går aftes på en god lokal fiskerestaurant (som også tilbød kødretter), så forsætter ferien med høj solskin og afslapning.

    Se madtråden her for menuen og udsigten (sidste post indtil videre): https://insideflyer.dk/forums/threads/hvad-vi-spiser-når-vi-er-ude.1107/page-11

    Takker været de andre skribenter og planlægning hjemmefra er der lavet artikler og arbejdet med at publicere artikelen er minimalt - det er så fedt - tak for det :)

    Store beslutninger i dag - skal vi tage fra Lidoen til Venedig med båd eller droppe det. Vi har været der men syntes det kan være hyggeligt. Måske først afsted om eftermiddagen og så aftensmad derover. Hvad tænker I andre og er der gode råd/tips?

    God dag fra sol og sommer :)
     
    SophieHendriksen, Calle77, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Vi synes ikke man kan være så tæt på uden at komme en tur rundt langs kanalerne. Og selvom der er temmelig turistet omkring 'riksvej 7' fra banegården til Markuspladsen skal man ikke langt ud til siden, før man har det for sig selv bortset fra de lokale. F.eks. i det vestlige hjørne, hvor du kan støde på flydende grønsagsmarkeder og andet, der absolut ikke er rettet mod turisterne :):).

    Hvis I en anden dag skal til Burano - øen mod øst med alle kniplingerne, så ligger der faktisk et par Michelin-restauranter derude.

    Eller fortsæt til Torcello og gå i Hemmingways fodspor og tag et glas på Cipriani-familiens Locanda Cipriani.. ("Let's take a boat and have lunch at Cipriani in Torcello"). Det var på Cipriani-familiens 'Harrys Bar' i Venedig, at carpaccioen blev opfundet..

    Vi endte på Torcello ved et tilfælde. Det var varmt, men foran en restaurant var en overdækket terrasse. Jeg gik ind for at se om man kunne få noget køligt. Det så meget fint ud:eek: (vi opdagede først senere, hvor det var vi var endt:oops:).
    Jeg spurgte meget forsigtigt den liberiklædte tjener, om vi kunne få to glas hvidvin ude i skyggen. "Naturligvis!"
    To minutter efter kom to glas og en lille tallerken med lækre hapser til.

    Det var det bedste - og billigste - glas hvidvin vi fik i Venedig.:)
     
    Senest redigeret: 27/7/17
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, klausbm og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God torsdag! (Det er torsdag, ik' os'?)

    Skyerne er på vej ind over København, men det lykkedes mig at nyde den ene time sommer i år. Vejret var simpelthen for godt da vi nåede til børnehaven, så bilen blev fragtet hjem igen og op på jernhesten. Masser af sol og næsten ingen vind, og slet ingen trafik, så det blev til en personlig rekord :cool:

    Skoven kunne også byde på noget ret så eksotisk dyreliv, som udover de sædvanlige gråspurve, duer og en sovende fiskehajer, også nærkontakt med en nattergal :eek:

    Apropos flyvende anordninger, og mere on-topic for dette forum, så kunne dagens udsigt godt blive til Adria Airways fra Ljubljana på vej ind til CPH.

    IMG_1381.jpg
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Gode råd - takker - bliver først fredag vi tager på tur :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side