God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Vigtig dag forude - Håber på det er fremgang på området.
     
    Modvig og Henry "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Men der er ingen tvivl om, at det giver go' karma hos samarbejdspartnerne.:):)

    ..og nok osse en fornemmelse af, om tolken er helt ude i skoven :cool:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    God torsdag eftermiddag herfra. Er endelig ved at komme mig over min forkølelse, men både tirsdag og onsdag har jeg nærmest været død (også derfor min manglende aktivtet her på IF).... :(
    Dagen skal dog bare bruges på sofaen, har lidt hængepartier fra arbejde som jeg skal have kigget lidt på og så skal jeg ellers se FCK - forhåbentlig spille sig til en sejr i aften.. :D
    Og så er jeg ved at kigge på lidt ferie til jan.. Nu må vi se hvor turen går hen! det er ved at være alt for længe siden jeg har været udenlands og jeg trænger :rolleyes::cool:
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  4. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20171019_15_17_40_Pro.jpg Min gamle trofaste følgesvend fik sin stam P plads lige ved elevatoren op til Clarion lobbyen, selvom P husene er proppede pga efterårsferien. Så kan lillemor få en rolig nat før turen paa biz imorgen til MIA. Det blev dog ikke IF vaerelset paa 11. etage.
     
    MaleneChristensen, RasmusH, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,803
    Point:
    113
    En rigtig øv-dag.

    Skal måske hjem til et møde på mandag (så rejse i week-enden). Men jeg kan jo ikke blive ved med at vente med at bestille billet. Søgte lidt i tirsdags og fandt en rimelig løsning via Bukarest og Prag. På business giver den 10 segmenter på mit bonusprogram hos Czech Airlines (og et guldkort kræver 30 segmenter: Godt på vej til at beholde det og redde mine mange bonuspoint på kontoen).

    Billetten skal naturligvis være fleksibel - for hvis mødet alligevel ikke bliver til noget, vil jeg gerne have mulighed for at fortryde.

    Skulle så bestille turen i går aftes. Og nu kunne jeg ikke længere få den på en sammenhængende billet. Men den kunne fås som 3 enkeltbilletter. Også OK, da den dels blev billigere, dels ville jeg optjene flere point (Czech airlines giver 1000 miles i bonus, på hver billet, der bestilles på deres hjemmeside). MEN, jeg blev lidt træt og faldt i søvn. Da jeg så skulle bestille nu, var de fleksible billetter mellem Bukarest og Prag med Czech Airlines naturligvis udsolgt.

    Løsningen blev, at jeg måtte tage en dag tidligere afsted fra Chisinau og tage en overnatning undervejs og flyve med Tarom i stedet for Czech mellem Bukarest og Prag. Må derfor vinke farvel til bonus-segmenterne hos Czech Airlines (Ja, en business billet hos Czech giver 2 segmenter, men billetter hos and Skyteam selskaber kun giver et segment på kontoen).

    Kan formentlig stadig nå at redde mit guldkort hos Czech Airlines og kommer lidt tætter på at beholde mit sølvkort hos Marriot. Begge skal nu følges tæt, da bonusåret udløber til nytår.

    Håber, I har en bedre start på dagen
     
    Daniel K, Kenneth K, PENSIONISTEN og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    I det mindste er du forhåbentlig frisk og udhvilet? ;);)
     
    RasmusH, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Dagen er for så vidt gået godt, men når ens vante rejserutiner bliver forstyrret, så har man det alligevel ikke helt spitze.

    I morges med Tanten fra Düsseldorf, går direkte imod Fast Track - ikke forbedret væk grundet Lufthansa og dermed Star Alliance - men generelt lukket ned, så over til pøblen. Tjekker app'en og der står A27 - troede jeg, for SAS har altid fløjet fra finger A. Op i Luftwaffe Senator loungen og jeg er helt af den overbevisning at udvalget også her har gennemgået en Enhancement. Nå men ned til A27 og ingen SAS afgang. Afgangen til København med SAS er fra B27, så jeg lidt travlt med at løbe over til Air Berlin terminalen. Pudsigt nok landede vi i A i går. Gate manager sagde at nu hvor AB ikke fylder så meget, begynder de at bruge A og B mere fleksibelt.

    Alt endte godt, fik min EBD Mikkeller.
     
    SophieHendriksen, clager, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Den der gemmer til natten..:eek:
    (duk og væk..:oops:)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    God torsdag fra Etihad Premium Lounge i AUH!
    Loungen er godt fyldt, og selvom buffeten ser godt ud, var det nok den mest slappe croissant og endnu slappere kaffe i lang tid. Det skal dog ikke spolere det gode humør ved tanken at få lov at komme hjem igen fra sandkassen. Husk at tømme skoene *inden* du kommer ind ad døren :cool:
     
    SophieHendriksen, Ulrik, PENSIONISTEN og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20171102_06_14_50_Rich.jpg God torsdag fra CPH kl 06:30
    Der er allerede lang kø i paskontrollen helt hen til de sidste satellit gates
     
    Henry, Henrik Olsen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  11. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Sprang for en gang skyld over guldstuen her til morgen - hvilket nu opleves som et forkert valg, når både @Thorkild og @PENSIONISTEN er der..... men det blev starbucks istedet. I eftermiddag er der pendlermøde hos SAS - så alt i alt nok en god dag
     
    Kenneth K, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,996
    Point:
    113
    Slemt. Jeg har været igennem 4 gange de sidste 10 dag - og nada kø.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    God torsdag....

    Jeg er træt efter en lang aften og tidlig morgen for at få SQ nyheden ud. Så glæder mig til i aften hvor der skal smages på lidt vintage øl på Carlsberg.

    Hvem kommer?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ja, hr. @Baadsgaard, den gang, der var bombetrussel rendte du ogsaa din vej, halen mellem benene, men jeg er meget fredelig, maaske lidt stille, og sky.
    @Thorkild, hvis du sad lige ved afgangstavlen i loungen sammen med en anden gäst, saa sad vi faktisk face to face, jeg sad ved den höje reol, men jeg vovede mig ikke hen at spörge dig.
     
    Ulrik, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  15. Thorkild

    Thorkild VIP medlem

    Beskeder:
    250
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Jo den er god nok. Jeg sad med min Mand lige foran afgangstavlen - nogen må jo holde øje. Kom bare og hils på en anden gang - jeg bider ikke :).
     
    Ulrik, Kenneth K, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Stille og sky passer også meget godt på mig .......

    Næste gang må det lykkes:)
     
    tbh, THammer, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hmm, sure thing
     
    tbh, PENSIONISTEN, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  18. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    :D:D:D:D:D
     
    Henry, Ulrik og PENSIONISTEN "Synes godt om dette"
  19. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    WP_20171102_10_00_39_Rich.jpg Denne lidt sene God Torsdag er dedikeret til @jakobv84 **golf**. Når sæsonen starter skulle du lave dig en eendags tur til den eksklusive klub www.golf domaine imperial.com, ned med sk613 og hjem med sk618, lige tilpas.
    Billedet : Til venstre for den hvide genstand i vandet kan du se den smukke bane lige ud til GVA søen ( til højre, den runde græsplæne, ligger racerkøreren Michael Schumachers palæ).
    Kig på hjemmesiden : et overdådigt klubhus, lige til en enkel runde. - Kun 30 minutters kørsel fra gva a\p. Værd at tænke over.
    I en lige linie derfra ligger en landsby, hvor jeg havde mit lille domæne og pendlede dertil gennem 30 år.
     
    Senest redigeret: 4/11/17
    THammer, clager, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Torsdags udsigten ud på altanen fra min Sydney lejlighed. Ren zoo. Og de larmer, fuglene.

    6BC94639-2449-4EAE-8594-8DFEB35095E2.jpeg

    2F503990-C033-40B0-A469-005EAAA6883D.jpeg
     
    Erwin Lansing, SophieHendriksen, Jeblin og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side