God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Uha Cook Islands, det har vi talt MEGET om herhjemme! Min mand backpackede i stillehavet efter gymnasiet og var bl.a. på Cook Islands og var meget begejstret, så det er et tilbagevendende emne. Der er bare så pokkers langt. Hvor lang tid skal du være der? Ferie eller arbejde? Skal du dykke? Mange spørgsmål :D
     
    MaleneChristensen, tbh, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    :D
    Arbejde?????? Fyyyyy:eek::D:D:D Det er den totale flugt fra kulde og forpligtelser konen og jeg er afsted på! :)
    14 dage på cook, på rarotonga. Mon ikke vi napper en tur, måske kun en dag, til Aitutaki. Helt reelle dyk tror jeg ikke (har ikke noget dykkerbevis og får heller ikke) men vel sagtens snorkling kan komme på tale.
    Ellers er den kæmpe store Masterplan: øh afslapning. :D Hvad dertil hører, men er klogere om 14 dage. :D
     
    Henry, SophieHendriksen, MaleneChristensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    På en eller anden måde fik jeg ved første gennemlæsning byttet om på det sidste 'og' og 'konen' i den sætning :oops:
     
    Henry, SophieHendriksen, MaleneChristensen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ha ha, nej dog ikke. :p:p
     
    Henry, tbh og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    hahaha det gjorde jeg også! :D
     
    Henry og tbh "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Det lyder som en god masterplan, synes jeg :cool::cool:

    Jeg har haft kigget langt og længe på det her sted på Aitutaki:
    http://www.pacificresort.com/aitutaki/
    Jeg forlanger billeder en masse hvis I tager dertil ;)

    Jeg har tidligere være meget jeg-skal-ikke-dykke-det-er-klamt-under-vandet, men er blevet ret entusiastisk omkring det nu. Det er en helt anden og fed oplevelse end blot at snorkle. Nogle steder kan man godt få lov at dykke på lavt vand uden certifikat, det er stadigvæk en kæmpe oplevelse når man er gode steder som Cook Islands. Jeg dykkede to gange ved Bora Bora uden certifikat og det var både med hajer og rokker :cool:
     
    Nj4220, isolCBflyer og Henry "Synes godt om dette"
  7. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Det er modtaget :D
    Go idé med det der wannabe dykning :) Det skal undersøges.
    Men det store billede orgie blir det ikke kan jeg allerede sige nu. Internet er rasende dyrt her, 1NZD pr 10 MB - øh og det er så via wifi fra vor lille Beach bungalow :eek:
    Gad vide om man skal tage en kold tyrker og skide det der indernæt et stykke og ikke læse IF??:eek::eek: Puh... tænk hvis man går glip af en EF!? Gyys.
    Nå, Stillehavet venter - so long. :D
     
    Senest redigeret: 12/1/18
    Erwin Lansing, SophieHendriksen, Jeblin og 5 andre "Synes godt om" dette.
  8. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    God Torsdag

    Købte i August nogle meget billige AC-billetter til LAX via YYZ (dengang AC havde et "flash"-sale). Vi er tre der flyver, min kone, søn og mig. Hos AC skal man ringe og tilføje infants til bestillingen. Som sagt så gjort. Samtidigt spurgte jeg, om de ville reservere et bassinet-sæde til os. Det kunne de sagtens, og det er gratis for personen der er registreret med infant. Til gengæld koster det 100 CAD, for den anden person i bookingen, hvis vi vil sidde sammen, da bassinet-sæder samtidigt er "premium"-sæder (ingen hjælp at have Star Gold). Det er altså 100CAD per segment, så godt 2000kr for at vi kan sidde sammen... Jeg sagde naturligvis nej tak.

    Ikke alt er helt skidt med SAS.
     
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Den har jeg ikke hørt før. HUCA?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Ha, ha for nogen måske, men på en retur rejse sfo-cph her i januar oplevede jeg og en anden passager det modsatte : midt på afgangstidspunkt blev vi bedt om at flytte fra vores seats på række 1 (jeg havde reserveret den super gode hyggekrog 1H for længe siden, og den anden psgr havde 1F ) pga af en passager med infant, tilsyneladende havde familien ikke booked deres infant !! Vi blev flyttet til hhvs 5F og 6F....
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God torsdag aften.

    Ingen held med aftens NoN destinationer:

    https://insideflyer.dk/torsdag-sas-...oebe-go-light-billetter-faa-bagage-alligevel/

    Ellers havde jeg håbet på at købet lidt Go Light billetter og forsat kunne benytte muligheden for gratis bagage. NO such luck :-(

    Ellers er det med Norwegian til Rom i morgen, så helt uden status og uden valg af sæde ved check ind. Fik heldigvis ikke et midtersæde - men mon ikke snart det held slipper op :)
     
    PENSIONISTEN, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Den politik er der flere selskaber der fører, bl.a. Swiss (om ikke andet for et par år siden). Det er vel også fair, du får i princippet en premiumplads gratis fordi de tilgodeser dig med en baby, hvorfor skulle de give dig en ekstra gratis?
     
    PENSIONISTEN, Henry og RasmusH "Synes godt om dette"
  14. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Det er jo selvfølgelig op til hvert enkelt flyselskab, men både SAS og SQ tager ikke betaling for det.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    God torsdag.

    Her til morgen tikkede check ind beskeden ind om at der var åben for turen til Cuba i weekenden. Trods at jeg ikke skal afsted, så kriblede det lige lidt i fingrene alligevel :) Den der Travel Bug lurer altid :)

    Ellers er det jo Now or Never dag, så glæder mig til at se hvad SAS byder ind med kl 1800 i dag. Der må da snart komme noget spændende - noget godt plus eller langruterne.

    Nu går turen til kontoret og en lang dag. Skal ud med en leverandør i aften, så en all business dag.

    Andre som er “bundet” til kontoret eller er I på rejse?
     
    Henry, PENSIONISTEN, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  16. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    God morgen fra Oslo, hvor det er hvidt. Vi fik 15 min hold på vejen ned da der skulle ryddes sne. Håber de får kufferten med hjem, så jeg kan nå at vaske tøj inden turen går til SFO i morgen.
     
    THammer, Henry, Henrik Olsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Sidder her i Joburg på vej hjem med Ethiopian via Addis Ababa og Arlanda saa.jpg
     
    THammer, Schlandy, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    God torsdag, ja det er en god torsdag, for jeg fiksede mig en upgrade og lærte lidt nyt.

    1. Jeg købte en upg til business på LX1267 og LX2806 09mar cph-zrh-gva. Billigt, billigt dkr 725 totalt for 2 legs. Det hele ok allerede nu og seats er reserveret.

    2. Lærte noget nyt : Jeg oprettede en profil hos Swiss (ikke miles and more). Derefter registrerede jeg hele min LH rejse til SIN på denne profil, de er jo begge Lufthansa Group, så det kan man forstå .... men minsandten, jeg kunne også registrere mine LX reservationer, som er booked på SAS´s hjemmeside med SAS PNR nr.
    LX systemet tog SAS PNR nr., smart.
    Nu har jeg en fin portefølje hos LX.
     
    Senest redigeret: 1/2/18
    Henry, Henrik Olsen, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det har jeg også været på den tur - er det forrest eller bagerst?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. Perdan

    Perdan Skribent

    Beskeder:
    747
    "Synes godt om" modtaget:
    2,242
    Point:
    93
    Både og. Forrest bag gardinet med masser af benplads.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side