Jeg har lige haft ringet på ovenstående nummer er kun EBS. Fik fat i Camilla som i første omgang gav mig et generelt svar der lød på, at de nok skulle komme men at der gik noget tid. Min aktivitet er ikke opdateret siden 13 marts, så jeg blev ved med at insistere, at hun skulle lave fejlmeddelelse til IT/teknisk afd. Endelig gav hun sig, og jeg bør have den opdateret i senest i morgen. Hvorfor er det at man skal brokke sig, for at få noget der bare ligner anstændig kundeservice? Nå.. Men ærlig talt bør de integrere deres interne oversigter med den vi kan se. Vi ved jo historisk at man/vi: 1) Skal holde øje med om alt bliver til skrevet (bliver uoverskueligt når skrivning er +1 mnd bagud) 2) Skal claime ej tilskrevne point Tid er for mig det mest dyrebare jeg har, og ovenstående giver kun anledning til unødvendige frustrationer og tidsspilde hos eurobonus medlemmerne og kundemedarbejderne hos SAS..... /j (Lidt sur indtil det hele er opdateret og spiller)
jeg har fået en mail om, at der er indsat 1110 points på min konto. De fremgår af saldoen men ikke at transaktionsoversigten, og jeg aner heller ikke, hvor de 1110 kommer fra, men sikkert fra den herlige svenske avis.
Jeg kan ikke engang se de 1 kr. som de burde have trukket fra mit kort... men har fået de 500ish points
Jeg har i nat fået mine 1.110 point på min konto. Meget nemme point for at modtage svenske nyheder i et par dage.... Takker
Kan du (og I andre), fortsat ikke se dem i transaktionsoversigten? Ser også ud til mine point er kommet, men kan ikke ses i oversigten.
Enig - pointene er kommet - men ikke vises på oversigten. Lige nu er selve oversigten med de enkelte poster ganske langsomme til at komme syntes jeg.
Jeg venter stadig point fra en SAS tur mandag/tirsdag sidste uge til Dusseldorf. Jeg kan ikke huske sidst jeg har ventet over en uge på point på SAS metal.
Som nævnt andetsteds er der problemer med SAS web/pointoversigt (surprise). Jeg fangede dem via deres chat tidligere i dag og ti minutter senere kunne jeg se mine seneste transaktioner.
Det er fu**ed... et tankeeksperiment, 5M EBB medlemmer kan ikke se deres optjening, det skal løses ved, at de kontakter SAS og derved får "nulstillet"/refreshed deres konto... muahha, så er det SKIT der er grund til, at SAS går rabundus, så er det sku set med... 5 millioner medlemmer taler med en konsulent i 3 minutter, det er 15M minutter= 250.000 timer, det er ret mange mande år... ok, det er så kun 10% af medlemmerne der reagerer, så er der stadigvæk 25.000 timer der skal bruges på, at fikse det problem...
Enig, helt sort! . Hende jeg talte med sagde, at jeg "ikke var den første hun havde talt med om dette problem"....
Det er da fuuuuldstændig sindssygt ikke at lave et generel fix på problemet... Nå, jeg må vel hive fat i dem på chatten på et tidspunkt. No wonder at firmaet lider, når man skal have ekstra folk på chat/telefon for at klare noget enkelt som dette
Jeg genopliver lige denne tråd. Tilbuddet er nu tilbage i forbedret format: 1.100 point pr køb, den første måned gratis. https://onlineshopping.flysas.com/se/dagens-nyheter/8009/ Jeg giver den et skud og vender tilbage med en opdatering.