Navn: Nicolaj Alder: 19 Bopæl: Odsherred Arbejde: Studerende Elitestatus: Har netop opnået min første award i Norwegian Reward Favoritdestination: Kigger man på hvor jeg er fløjet hen oftest, ville det være Aalborg. Men hvor jeg helst ville hen? Oslo, London eller Sankt Petersborg.
Navn: Emil Alder: 29 Bopæl: København Ø Arbejde: I diplomatiets tjeneste Elitestatus: EBS (arbejder på forhåbentlig snarlig EBG) Favoritdestination: Meget Skandinavien og Norden, specielt KRS, og så ofte jeg kan slippe af sted med det, SFO og Californien. Andet: Takker for de mange gode råd, inputs, og interessante diskussioner herinde. Tænkte at det nu også måtte være tid til at få oprettet en profil.
Navn: Jens Modvig Alder: 63 Bopæl: Holte Arbejde: Overlæge i DIGNITY - Dansk Institut mod Tortur og Formand for FN's Torturkomité Elitestatus: Eurobonus Diamond og lifetime Gold, Accor hotels Platinum Rejser mest til: Geneve, New York og Washington
Navn: Mathias Alder: 23 Bopæl: Odense fra slutten av August. (For tiden; Bodø, langt nord i Norge) Elitestatus: EBD, BA Silver, Club Carlson Gold, Hilton Gold. Job: Studerende Favoritdestination: Taiwan og Cape Town. Andet: Starter på en MSc in Economics på SDU til høsten. Det siste halvåret har jeg hatt 54 flyvninger og reist ca 75,000 km med fly. Er relativt aktiv på den norske søstersiden, men med flytting til Danmark måtte jeg jo melde meg inn her også.
Navn: Nicolai Alder: 39 Bopæl: Aarhus Arbejde: Selvstændig Elite status: SAS Eurobonus Gold Favoritdestinasion: Asien og Sydeuropa Andet: rejser ofte til Asien som led i min virksomhed. Importerer beklædning fra Asien. pashminawear.dk
Navn: Emil Alder: 24 år Bopæl: Frederikshavn (Nordjylland), men flytter snart til London Arbejde: Bygningsingeniør Elite status: Har et par rewards ved Norwegian - dette skal der laves om på over de næste par år Favoritdestination: Tror ikke jeg kun kan vælge en! Andet: Kommer til at flyve et par gange om året mellem Aalborg og London, og tænkte der måske var nogen som havde nogle gode ideer til evt. at få status ved nogle selskaber? Glæder mig til at følge med i de gode tilbud der kommer op her på siden.
Mange tak. Det kunne også være fedt med nogle tips til Avios/BA, da både min kæreste og jeg vil prøve at tjene point der. Vi håber der en dag kan være nok point til en business class billet.
Vi er nogle stykker som jagter Avios. Der skal I følge med omkring især Qatar billetterne i Business Class, da disse ofte giver en god portion optjening til Executive Club. Men spørg gerne i BA forum eller nystartet om konkrete ting
"TAK" - er kun et FATTIGT ord, skulle da lige tjekke din side ud, og dum som man jo er gjorde jeg det samtidig med at fruen kiggede mig over skulderen - hmmmm - fandens til hyr med nu at forklare hende at man ikke nødvendigvis behøver at KØBE EN AF HVER første gang Nå - spøg til side det ser rigtigt godt ud!!!