Re-Think reality - eller den dag DSGM fik en åbenbaring???

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Schwert, 27/2/17.

1. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    NÅ - jeg skylder vist lige en opfølgning på dette!!!

Det var nøjagtigt som "frygtet"/forudsagt, en masse varm luft og salgs gas, og absolut ren og skær snakken uden om, når jeg forsøgte at få konkrete løfter. Det var så "fluffy" at jeg efter mødet sendte en række helt konkrete eksempler, og efterlyste helt konkrete svar på deres "action" på disse. Nedenstående mail bliver nok det sidste jeg nogensinde får med Norwegian at gøre, idet de endnu engang brillerer med IKKE at brillere......o_Oo_Oo_O

-----------------------------------------------------------------------

Hej Henrik

Tak for din mail og tilbagemelding på vores møde.

Hos os er alle kunder vigtige og når det så er sagt, så inddeler vi ikke kunderne hos os med forskellig status. Vi vil dog altid tage os af vores kunder på bedste vis, også selvom vi arbejder på en anden måde. At ikke være en del af en alliance, er et valg vi har taget. En alliance kan være et ganske dyrt medlemskab, men ikke en garanti. Som sagt har vi en belægning på over 90% på vores oversøiske ruter og i højsæsonen om på 97%. Det har de fleste luftfartsselskaber på deres oversøiske ruter. Når der desværre så er en forsinkelse så kan det være svært at få pladser til næsten 300 passagerer og selvom du er med i en alliance er det ikke en garanti.

Hos os har vi booket om og købt billetter hos andre luftfartsselskaber og det har vi brugt millioner på. Vi vil bare gerne have muligheden for at vælge og selv beslutte den bedste løsning. I nogen tilfælde har kunder fået tilbudt alternativ rejseplan hjem, men har valgt det fra, da der måske har været for mange stop eller ventetider og derfor har bedste løsning været at indleje et nyt fly. Vi kommunikere også direkte med kunderne på SMS, og det gælder eksempelvis også omkring overnatninger. Mange vil gerne selv have muligheden for at vælge overnatningsmulighed eller hotel, og så har vi skrevet hvilket budget de har at booke for. Herefter refunderer vi udgifterne og Ikke alle benytter sig at vores tilbud, men de har friheden til selv at vælge. Du skal huske på at vi er underlagt samme lovgivning som alle andre luftfart selskaber.

Nu er det heller ikke sådan at jeg skal forsøge at omvende dig, og det er sagt med et smil. Jeg synes det har været en sund dialog og interessant møde. Når det gælder aftalen så skal vi gerne op på 500 enkeltrejser på et år (for hele firmaet) for at jeg kan tilbyde dig gratis fast track og bagage på alle rejser. Det er jo gratis at oprette aftalen og vi har på standardaftalerne ikke noget krav til antal rejser, men samtidig gælder de på hele vores rutenet. Det giver dig trods alt lidt fordele i de tilfælde hvor vi passer ind og så har du mulighed for at prøve os.

Nu har du trods alt mine kontakter og tak for snakken igen.

Med venlig hilsen / Sincerely Yours

xxxxxxxxxxxx

-----------------------------------------------------------

Tja hvad skal jeg sige, jeg vil bare fortsætte med at være DSGM, og så betale overpris for forringet service, og fortsætte med at komme med sure opstød når de bliver for meget, EEN ting er i hvert fald indiskutabelt, jeg har ALDRIG følt mig ladt i stikken af SAS, og aldrig følt at den løsning der skaffes frem kun skal være til deres fordel.

Husker jo stadig under Bodil da jeg strandede i CPH mange hundrede mennesker i transfercentret, igennem kømaskinen med guldkortet (før EBD tiden) og VIPS Schwert var 3. der blev betjent, og 15 min senere var han på vej med taxa til Bella Sky.

DER følte jeg den ægte værdi af mit EBG, men det er jo også nogle år siden ;););)

/DSGM

obs, Henrik Olsen, Henry og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,405
    5,892
    Point:
    113
    Interessant - ja det lugter da af varm luft på en bund af pladder!;)
    De har lidt misset pointen, det er jo ikke alene det at være medlem af en alliance, men at indgå billet & bagage aftaler med andre selskaber, altså interline aftaler.
    Er nogle gange blevet ombooket til SAS med andre alliancer, senest KLM fra OSL. Du har helt ret, blive ladt i stikken af SAS, det blir man yderst sjældent - det skal de ha'!:)

Kenneth K, Henry, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Viser tydeligt, hvor lidt man kan sige med mange ord..:eek:

Henrik Olsen, Henry, Schwert og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Ha ha - ENIG, og de ord måtte TRÆKKES ud af ham.....

Og det var rent ud sagt umuligt at få ham til at kommenterer på pax der var strandet i dagevis på oversøiske destinationer, mens man ventede på reservefly fra Europa, det holder bare ikke med +130 rejsedage pa, end ikke en gang!!!

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Hmmmmmm - hvem giver mig "Synes godt om" nr. 3000??? :D:D:D

Henrik Olsen, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. asf

asf VIP medlem

Beskeder:
    850
    2,028
    Point:
    93
    Henry og Schwert "Synes godt om" dette.
  7. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    AND THE WINNER IS: @HenrikAmby (DSGM gi'r en øl hvis du dukker op i Aarhus eller d. 10/5)

Henry, Calle77 og asf "Synes godt om dette"
  8. HenrikAmby

HenrikAmby VIP medlem

Beskeder:
    93
    327
    Point:
    53
    Pas på med, hvad du udlover. Som en af de få her, er jeg faktisk bosat i Aarhus;)

Men jeg regner med at dukke op den 10/5, så du kan få lov at give den der:)

Nielspg, Henry og Schwert "Synes godt om dette"
  9. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Skal være mig en udsøgt fornøjelse (jyde eller ej ;););))

Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  10. SebastianBruun

SebastianBruun Persona non grata.

Beskeder:
    2,069
    4,833
    Point:
    113
    Bare det bliver en Ceres..

Henry "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,760
    8,837
    Point:
    113
    Uden pant!

Kenneth K, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"
  12. Schwert

Beskeder:
    1,955
    5,599
    Point:
    113
    Og helst UDEN MOMS!! (men MED udlignings tillæg) ;););)

13. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,571
    13,150
    Point:
    113
    Dåseøl, købt syd for grænsen :p:p:p

14. Erwin Lansing

Erwin Lansing Skribent

Beskeder:
    2,240
    6,662
    Point:
    113
    Og selvfølgeligt uden kvittering, vi skal jo tænke på de svenske regnskove ;)

Del denne side