Ser ud til at de alle er godtaget, ringede til dem for at booke seatings til familien og fik bekræftigelse på mail. De popper også op på SAS appen nu.
Det PNR jeg har modtaget virker ikke hos SAS eller i Myflights. Er der et andet PNR eller skal jeg være bekymret?
Prøvede at hente en SAS Award bestilling op i MyFlights fornyeligt, men kunne ikke se den før den var udstedt. Så man kunne jo frygte at den ikke er udstedt!? Har I et e-ticket nr??
Air Canada bruger deres eget bookingsystem uafhængigt af Amadeus/Sabre så hvis I har booket direkte hos AC kan man kun se bookingen på deres hjemmeside. Belært af erfaringen fra sidste AC EF Fra OSL til US/Canada på business
Rigtigt ja! Synes dog at kunne huske at der også blev oprettet et tilsvarende Amadeus nr...? Men hvor jeg fandt det husker jeg ikke...
Jeg havde et sk segment den ene vej og LH den anden vej og fik PNR fra dem via SAS app (automatisk) og ring til Luftwaffe mener jeg og fik tilføjet den til myflightsapp på den måde. Hvis der er en ren AC booking hjælper det selvfølgelig ikke, og egentlig gør LH heller ikke længere...
Min er også dukket op i SAS appen af sig selv - dog mangler der et segment fra new York til Toronto, men den er i ACs app, så mon ikke det går.....ser dog ud til de cancler mange af andres ture - måske dem, der er for billige.... krydser fingre
Flere og flere får annulleringer lige nu på AC EF dealen. Kun dem der har booket via OTA'er lige nu dog. Et eksempel fra NL:
Mine er stadig på AC hjemmeside når jeg tjekker op på dem, noterede også at i bookingen står der "Travelbooked/ticket issued"
Mange tak for tilbuddet - det vil jeg helt sikkert benytte når jeg kommer lidt længere i processen. Jeg har lagt mærke tid at liftkort er umådelig dyre... Må tjekke cat & heli så...
Jep men det er også derfor du skal bestille dem nu (inden 4. september). Har kørt med dem her flere gange: http://www.vailpowderguides.com/rates/ - det er kanon, så det er bare med at finde den store pengepung frem
De billetter der er annulleret er gjort præventivt fra OTA's side, fordi de som regel står til at tabe penge når AC først annullere en uge inden afgang.
Det er i princippet dårlig stil at vente så lang tid med at annullere billetter. Dette kan jo ikke give forbrugere en fair chance for at reagere.
Interessant udmelding som måske hjælper de som har booket direkte til AC. Har alle fået Ticket Number her på forum?