CAI-AKL i business for lige knapt 5.000 DKK. Via ADD & HKG/SIN, med Ethiopian & SQ/CX. 200% til EB på *A. Potentielt nogle grimme lange layovers. Jeg ville ikke føle mig sikker på at det holder https://www.kayak.com/flights/CAI-AKL/2017-10-03-flexible/2017-10-17-flexible/business
Delta Business fra Prag til Washington for 7.000 kr i August og Septemvber: https://www.google.dk/flights/?curr...JFKIAD0DL4153,IADJFK0DL3371-JFKPRG0DL411;sc=b Umiddelbart virker Delta linket ikke, men KLM-linket virker.
AZ til NRT i business fra diverste steder i Europa fra ca. 500€ http://www.flyertalk.com/forum/prem...az-lhr-fra-dus-muc-str-txl-nrt-500-eur-j.html Nok større chance for at den holder en deres sidste store error fare, men det er langt fra garanteret, og at de ikke er gået konkurs hvis den skulle holde.. Så betal med kreditkort
Øv har ikke helt kunne finde den på relevante datoer. Kunne ellers danne basis for en god skitur i den japanske powder!
Dealen er gone, faktisk afgik den ved døden allerede kl 20 igår aftes og kl 2130 startede Alitalia med at annulere billetter.
Det er sikkert meget godt. Husk at AZ er under administration og ingen ved hvorvidt de går straight up konkurs eller bliver solgt (helt eller med evt. opsplitning) eller hvad der sker. Staten har sagt de kun vil yde lån i 6 måneder mens deres "commissioner" finder ud af hvad der skal ske. Senest har Ryanair vist interesse for at overtage åbenbart
Der var vist nogen på Vielfliegertreff der mente at man kunne risikere at kortudsteder ikke godtager en evt. indsigelse fordi det har været bredt ude i medierne at Alitalia er kommet under administration, og man derfor har været opmærksom på risikoen for konkurs. Nogen der ved om det har noget på sig overhovedet? Det er selvfølgelig svært at bevise at kunden har hørt om det (og hvor ligger bevisbyrden overhovedet).
Men de sælger flybilletter, de har ruter og lever den dag i dag.. hvis de var konkurs, havde banker og andet jo nok lukket ned for dem.. Men ja, det tror jeg ikke kan være en bevisbyrde en kunde hos MC kan løfte selv...
Enig, man kan ikke beskylde folk for at være i ond tro ved køb af billetter hos Alitalia blot fordi der er "snak" i pressen. De opererer jo helt normalt.
Bestemt. Nu er der jo tale om lidt mere end "snak". Alitalia er under administration af statens kommissær, som skulle have ret vidtgående magt til at foretage en omstrukturering eller evt. likvidering. Han har så fået €600 mio. at "løbe" på fra Rom. Det sagt er jeg enig i at det nok bliver svært at beskylde folk for ikke at være i god tro deraf også spørgsmålet hvordan det egentlig foregår med at afgøre en indsigelse til kortudsteder.
Tokyo, Haneda fra LHR med Air China el. Aeroflot til omkring 500 euro. På momondo.be eks. d. 13. til 24 april 2018 på Business Hvad tænker i om den?
Det er virkelig billigt, men dog ikke noget jeg kan genskabe. Får 1600€ som laveste pris Er der en måde du kan skrive et link på? Evt. med et mellemrum et sted
Aeroflot er med i Skyteam. Jeg har før fået billetter på Busniess med Aeroflot, der ikke giver point hos Czech Airlines. De af jer, der vil lave en mileage run i KLMs bonus program skal lige tjekke optjeningen af point.