Ser ud til at være fjernet fra siden nu, da jeg prøvede at bekræfte bookingen *Prøvede på Deltas side
Jeg nåede at bestillte 2, men hvis man læser lidt på flyertalk, så alene der er der sikkert 50 mennesker (af dem der poster) der har bestilt.. så er der secretflying, os, og mange andre, så jeg tænker det nok er så stort et antal bookinger. Gode tilbud med cancellation uden penalties er også bare lækre... Book først, tænk bagefter...
Jeg har bestilt 1 netop nu som gik fint igennem på air france's website. Så må vi se hvad den ender med at koste på valutakursen når refunderingen kommer
På flytertalk kan man se at de er ved at blive cancelleret. Det var sjovt så længe det varede! Så bliver det spændende og se hvor længe de mener de skal beholde pengene, og kursen som @jakobv84 nævnte...
Min er i hvert fald Tom nu, når jeg tjekker reservationen på AF's side og mit sædevalg slettet. Det var sgu en kort fransk første flirt!
Med angle flat på A380eren? så billigt troede jeg ikke business var...(jaja, bedre på 777, men altså).. der skal meget til at det kan betale sig at positionere til LAX/SFO for det.
Ak ja, kan heller ikke få adgang til min reservation længere. Ifølge en bruger på FT, der har talt med AF kundeservice, vil de lave en chargeback på de kreditkort der er brugt allerede i dag
De kunne godt snart sende en mail ud... hva hvis man skulle flyve i dag og dukker op i lufthavnen... lidt lurent.
Jo jo, men: availability på business på lige de ruter er ikke altid så nem og finde. 36.000 point + skatter svarer vel også til en værdi på 3.000ish kr, det gider jeg ikke for så at skulle ligge skævt på hjemturen for 4.000 yderligere, og også købe en hjembillet fra London... Så hellere bare en hel flypremium billet
Fik et opkald fra Amsterdam om at min billet var cancelleret på grund af at der var sket en fejl, "tak fordi du valgte air france, farvel"... Nåede ikke at få et ord inført, men der er nok ikke så meget at sige... pengene skulle være retur inden for 48 timer
Fik i nat mail fra Delta om min billet var en fejl og den er blevet annulleret. Dette var forventet og helt fair i min verden. Men man skal jo prøve, da de nogle gange slipper igennem I modsætning til mange andre så kom der en mail ifm. annulleringen:
Fair og fair... forventet, jo... Men jeg går ikke udfra at jeg får over 24 timer til at fortryde næsten gang jeg har lavet et køb, og så billig var billetten da ikke... Jeg har da fløjet round trip business til ca. samme pris...
Der var nogen der snakkede om BKK fornyligt, AY (Finnair) er ude med et godt tilbud på business: 12.500 fra CPH eller endnu bedre, 9.400 DKK fra ARN https://www.kayak.dk/flights/ARN-BK...018-03-28-flexible/business?sort=bestflight_a