Rejseplaner 2023

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 1/1/23.

  1. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    Det er med smagen som med bagen: Jeg synes det er en fordel at boarde blandt de sidste, allehelst som den allersidste. Det giver oveblik over resterende ledige pladser samt man ser, hvem man flyver sammen med. Lidt som at komme til kontoret til direktoertid, ikke noedvendigt at vaere duksedreng...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,805
    Point:
    113
    Jeg synes ofte, at dem som kommer aller sidst ikke kan få plads til deres håndbagage. Jeg foretrækker derfor at komme først, så jeg kan lægge min taske op i bagagehylden.

    Men som du skriver, så har vi alle forskellige præferencer.
     
    Nicki Lolk Sørensen, Jeblin og Calle77 "Synes godt om dette"
  3. Pep

    Pep VIP medlem

    Beskeder:
    206
    "Synes godt om" modtaget:
    603
    Point:
    93
    asf, Peter F. og Henry "Synes godt om dette"
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,805
    Point:
    113
    Enig. Jeg tager også gerne en overnatning på et lufthavnshotel. Og det er sådan set lige meget, om jeg selv skal betale - eller flyselskabet har problemer med min afgang, så de skal sende mig med et fly dagen efter.

    Og selvom lufthavnshoteller ofte koster mere end hoteller "inde i byen", så ender de oftest med at være billigst. Jeg sparer jo taxaen til byen - og også nogen tid på at komme frem til det billigere by-hotel
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.
  5. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    140
    "Synes godt om" modtaget:
    415
    Point:
    63
    Jeg måtte ændre rejseplaner, grundet "borgerkrig" i Peru, og en præsident som folket ikke bryder sig særlig godt om. Nuvel, jeg skal stadigvæk til Madrid her i Marts MEN! Jeg ændre kurs fra sydvest og til stik syd. Kursen er nemlig Rabat i Marokko. Efter et par dage i det Marokkanske stiger vi ombord på et Ryanairfly fra Agadir og til Tenerife. Efter en nat på Tenerife går turen retur imod Danmark.

    Hva med Peru? Jeg har ikke betalt penge for sjov. Turen er blevet ændret til en tur til Oktober, med lidt andre flyvninger end oprindelig tiltænkt.

    På turen til Marokko, vil der selvfølgelig komme rejsebreve, og vi skal også teste hvordan "arabiens" største lavprisselskab er at flyve med i form af Air Arabia, på en indenrigs fra Rabat til Agadir.
     
    Erwin Lansing, asf og Henry "Synes godt om dette"
  6. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Er jo ofte i Californien, men mest i vinlandet. Kom hjem i går aftes og da SAS syntes de først vil flyve fra SFO om aftenen tænkte jeg at jeg ville bruge nogle timer downtown da det er nogle år siden jeg var i selve San Francisco.
    Mange lukkede butikker og meget få mennesker og turister på gaden, adspurgt nogle butiksejere mente de at det var på grund af at det var mandag...

    Beklager at måtte indrømme det, men San Francisco er nu verdens største ghosttown.

    Billedet er fra Westfield centret hvor jeg vurdere at ca. 50% af butikslokalerne står tomme, virkelig et trist syn.

    IMG_7291.jpeg
     
    HenrikM, asf, THammer og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side