SAS Julekalender

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Offlyer, 2/12/25.

1. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    255
    "Synes godt om" modtaget:
    545
    Point:
    93
    Det har næppe noget med ballance at gøre, da det jo var Business sæder. Balance problemet opstår bag i flyet. Ikke forrest.

Jeg hælder mest til SAS inkonsistens i levering af deres produkt. Jeg har oplevet at stewardesserne af sig selv har opfordret til at vi fordeler os før afgang, hvis man under check-in er endt samlet. De har alle passager informationer og placering på deres ipad, så de ved godt hvilke sæder som er ledige. Men jeg har som skrevet også oplevet at de ikke kiggede på ipad'en, og bare sagde at vi må vente til efter takeoff med at fordele os, og så ellers overlod det til os selv at løse "problemet"

Henry "Synes godt om" dette.
  2. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,796
    13,514
    Point:
    113
    Takker for afklaringen. Os, der flyver meget indenrigs har jo fornøjelsen af Braahtens ART-fly, hvor de bedste pladser er i bagenden. Men jeg ved ikke, om de flyver på internationale ruter.

3. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,238
    5,282
    Point:
    113
    Dagens låge byder på muligheden for at tjene niveaupoint gennem billeje med Hertz. Hvis man lejer i mindst 10 dage optjener man 5.000 niveaupoint. Jeg har straks booket en bil i Malaga. Da jeg indsatte mit Hertz Gold Rewards nummer steg prisen med 700 kr. :eek: Jeg afbestilte med det samme og bookede igen uden Gold Rewards.

Senest redigeret: 17/12/25
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kenneth K

Kenneth K SAS LTD, Hyatt Globalist og ikke meget andet

Beskeder:
    1,260
    4,882
    Point:
    113
    Jeg var også men da jeg opdagede at jeg selv kommer til at betale for de points så droppede jeg det helt. En gave er det næppe!

Booking i SFO, 1 uge i februar, samme sted samme tidspunkter og samme biltype

Skærmbillede 2025-12-16 kl. 10.50.24.png Skærmbillede 2025-12-16 kl. 10.50.32.png

CHIP, PENSIONISTEN, T4L og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

Offlyer SK937 is back :-)

Beskeder:
    1,452
    4,783
    Point:
    113
    Som altid er billeje en komplet jungle med multiple kanaler, rabatkoder og -aftaler. Det kan undre at eks Sixt ikke gør et nummer ud af at simplificere det og disrupte det marked. Det trænger i den grad til det..

Jeg søgte også efter et par biler. Bla Sicilien, her var det ikke kun en pæn sjat dyrere - men 13 dage gav kune 1.500 point og 750 basispoint. Pænt nej tak

T4L, Kenneth K og Henry "Synes godt om dette"
  6. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,238
    5,282
    Point:
    113
    Jeg bookede 19 dage i Malaga til 387 euro. Det synes jeg egentlig var en helt okay pris. Det bliver spændende om jeg skal jagte de 5000 niveaupoint efter afsluttet leje eller om de kommer automatisk.

PENSIONISTEN, tbh, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,796
    13,514
    Point:
    113
    Jeg har haft meget blandede oplevelser. I 2025 lejede jeg bil hos Avis 12 - 15 gange. Ingen af dem fik jeg det antal point, jeg burde have. Jeg fik ikke:
    • De 500 bonuspoint for betaling med MasterCard
    • Diamantpoint fik jeg aldrig (de ekstra 500 bonus point og 250 niveaupoint)
    • Kampagnepoint udeblev flere gange.
    Alt i alt manglede jeg omkring 10.000 niveaupoint og 25.000 bonuspoint, som jeg måtte klage over til Diamant mailen (det er inklusiv manglende point for en billeje i november, som jeg nu skal klage over).

DERFOR: Tag altid et billede af din bestilling, så du har dokumentation for manglende point.

Nielspg, T4L, jespersm og 4 andre "Synes godt om" dette.
  8. frank123

frank123 VIP medlem

Beskeder:
    255
    545
    Point:
    93
    Presset på loungerne kunne jo løses ved at SAS opsage lounge aftalen med LH gruppen, men det vil desværre så også betyde at vi ikke længere vil have adgang til LH gruppe loungesne i Wien, Zurich, Frankfurt og Munchen, og det vil være et STORT skridt tilbage IMHO.

T4L, Erwin Lansing, Kenneth K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  9. T4L

T4L VIP medlem

Beskeder:
    1,238
    5,282
    Point:
    113
    Jeg afsluttede min billeje for en uge siden og venter nu på pointene. Er der andre der har afsluttet deres billeje booket i julekalenderen? Hvor lang tid gik der inden pointene kom? Hvem skal man kontakte hvis der ikke sker noget?

Henry "Synes godt om" dette.
  10. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,185
    8,341
    Point:
    113
    https://www.sas.dk/eurobonus/point/registrer-manglende-point/
    Manglende point fra billeje skal normalt registreres hos biludlejningsselskabet. Men det gælder vist ikke for niveapoint - jeg har i hvert fald måtte forbi diamant mailen for at få dem tilføjet. Det gik nemt, de har dog bare tilføjet det til tælleren, uden at man kan se transaktionen.

T4L og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Henry

Henry VIP medlem

Beskeder:
    6,796
    13,514
    Point:
    113
    Hos Avis kommer pointene normalt efter 7 - 10 dage. Eller også kommer de slet ikke

CHIP "Synes godt om" dette.

Del denne side