Du kan forsøge at spørge om du må droppe første segment og starte turen i OSL og hvis de vil det købe en separat billet BLL-OSL... men ja hvis de prissætter turen på ny i de ledige billetklasser så kan det hurtigt løbe op!
Jeg har berørt det tidligere, de "gode gamle dage" hvor "alt er muligt" hos SAS er endegyldigt ovre. Hvis ikke svaret står i manualen i kundeservice, er det "no go" uanset om det på nogen som helst måde giver mening. Jeg har været ude for at ville lave en booking om, således jeg rejste til AAL istedet for at slutte min rejse i AAR. (så kunne jeg vinde 3 timer i sommerhuset, og familien snuppe en ekstra dag) Jeg havde booket på en af de tunge afgange der ankommer til AAR 15:35 en fredag eftermiddag, en afgang der typisk er udsolgt, det er den tilsvarende til AAL selvfølgelig også, men AAR var udsolgt AAL ikke. Jeg havde billet i Plus (ikke en billig en af slagsen mener det var ca. 5000,- AAR-MAN retur), men alligevel ville de have en 12-1300,- oven i hatten for at putte mig på AAL hjem, - jeg takkede også pænt nej....................... /Den sure gamle mand
Ja som nogen her på forummet nævnte tidligere: Genbrug af kampagne til dagens NoN.... Ja ja vi kan jo ikke få i både pose og sæk...
Ser ud til der kommer lidt opvarmning idag inden det store slag imorgen kl 09.00 NoN idag Bologna Bucharest Dublin Las Palmas Priserne bliver sikkert som altid lave når klokken slår 18.00 idag Edit - her er priserne København– one way fra DUBLIN299,- LASPALMAS749,- BOLOGNA349,- BUKAREST399,- Book 15/9 kl. 18–24. Rejs 1/11 2016–31/3 2017.
Nogen i SKIT har vist lavet en bøf i aftenens NoN... Man klikker på Las Palmas og så kommer dette frem: Jeg vidste ikke at Las Palmas (LPA) var blevet flyttet til Sverige og havde taget navneforandring samt fået ny IATA kode
Man kan også gøre skarn uret - det er formentlig ikke IT der lægger data ind, de har blot lavet masken. Så skytset skal vel rettes til marketing.