@Kristian - Der er da hele 14 destinationer. Og ud fra din udtalelse i går om at besøge Italien noget mere så er der da 4 destinationer at vælge imellem (ved godt at Venedig har været besøgt før) Syntes selv at der er et par gode muligheder og fair priser. Men ikke noget revolutionerende.
Mest de manglende skarpe priser der ikke gør det spændende i mine øjne... destinationerne er fine nok
Åltså............For mig som pløjer lavpriskalenderen ned under gulvbrædderne, er det her ikke NoN. Ydermere lader priserne til at være baseret fra København, med det resultat at NoN priserne ikke holder ud af Billund, hvilket også er et generelt problem i lavpriskalenderen. Så jeg tillader mig at gabe og vende mig om.
God vurdering - kunne være sjovt med en pris oversigt for at kunne vise om det er billigere eller bare normale lavpriskalender priser.
Jeg er bosat i Aalborg og kan ikke "rigtigt" bruge NoN til noget som helst. Der er simpelthen for dyrt med udrejse fra Aalborg til de Europæiske destinationer - typisk dobbelt op :-(
Så er der en omgang Now or Never igang igen. Denne gang i Plus kabinen: København til Genevé for 999,- kroner (one-way) København til Frankfurt for 999,- kroner (one-way) København til Hannover for 999,- kroner (one-way) Desværre ikke til de oversøiske destinationer. @PENSIONISTEN - Der er Genevé specielt til dig i aften Link: https://insideflyer.dk/torsdag-sas-non-or-never-klar-tilbud-plus-kabinen/
Ja, tak, indtil nu har jeg fundet 2 retur plus i sept ud og hjem samme dag - de er svære at finde, for enten er de dyre ud eller dyre hjem.
Du kan bruge denne Google Fligths-opsætning til ture ud og hjem samme dag i Plus: https://www.google.dk/flights/#sear...PHGVA0SK613;sc=p;s=0;ti=t0000-1000,t1800-2400 Hvis du trykker på kalenderen kan du se de forskellige priser. Den billigste dag skulle være den 30 maj til 2000kr.
Dagens NoN kommer ud nu og kan bestilles fra klokken 08:00: London Brussels Berlin Amsterdam Paris Alt fra 299,- one-way
Du kan f. eks. komme til Paris den 10. august for 299 dkk. Grrrrr, har lige købt den billet med F&F for 50 dkk mere. You win some, you lose some.