Det lader til, at SAS er begyndt at ombooke. Har lige modtaget en notifikation, men kan fortsat ikke se ændringerne i app'en eller på hjemmesiden.
Det er uhyre vigtigt at SAS ombooker ARN-gæsterne, før de åbner for salg på CPH ruten, for ellers risikerer de et ragnarok af dobbelt seatings, især række 30 på øko, række 20 på Plus og række 1 på Biz.
Nogen andre herinde, som er blevet ombooket? Har en booking i nov 18 og feb 19, og kan blot, se, at der er 'changes' i app'en. Jeg kan dog ikke se, hvad ændringerne er. Under 'Mine Bookinger' på sas.dk fremgår følgende: 'Vi behandler stadig din reservation, og du vil snart modtage din e-billet." Måske tager det blot lidt tid for SAS at gennemgå alle deres reservationer. Noget andet er, at jeg i hvert fald ikke vil bookes om til afgangen samme dato, da det jo er 8 timer tidligere - i så fald, skal det jo være dagen efter. Men mon ikke SAS kan imødekomme det?
Jeg ville omgående kontakte customer service, om ikke andet så aht seating, for den ombooking burde være afsluttet.
Som bosiddende i HKG har jeg fløjet turen via ARN en del gange, og er begejstret for deres A330. Nu ændrer de den til A340-300, så vil høre om det er samme indretning, og i øvrigt hvad Jeres erfaring er med 340'eren?
Jeg har fået to billetter ombooket, og har nu fået den nye booking bekræftet i en e-mail fra SAS. Udrejsen fra KBH er nu en dag tidligere (aftenen inden den tidligere formiddagsafgang) og hjemrejsen samme dato, dog kl 01 om "morgenen" i stedet for kl 09. Så det bliver til lidt mere tid i HKG
Alle SAS fly er samme indretning rent kabinemæssigt. Der er en minimal forskel i støjniveauet i kabinen på de nyeste A330’er syntes jeg. Eneste issue er at du vil kunne ramt af den famøse LN-RKP eller ex-chileren som vi også kalder den her på InsideFlyer. Det er et ældre A340 som er et reservefly og ikke har ny kabine. Efter planen vil denne dog udfases i 2019. Vi har en hel tråd om hvor RKP er henne da det er et fly mange gerne vil undgå (inklusiv crewet).
Det er nok nærmere søvnige øjne lørdag morgen: "Udrejsen fra KBH er nu en dag tidligere (aftenen inden den tidligere formiddagsafgang)"
Note to self - «læs og forstå alt før du svarer, læs og forstå alt før du svarer, læs og forstå alt før du svarer»
Hvis det var en global læresætning ville det meste skriftlig kommunikation hurtigt gå i stå. Som jeg tidligere har sagt: Der er ikke noget, der som kendsgerninger kan ødelægge en god diskussion.
Hmmm - den er nok svær at svare politisk korrekt på... men ja - sure og skuffede kunder grundet kabinen, dårligere forhold for crewet etc. giver ikke optimal mulighed for god service.... dog har jeg oplevet super service på RKP, så det er ikke et faktum at det er skidt....
Hvis crewet har det i sig - viljen til faglig excellence og service fra øverste hylde - så burde det komme til syne på ex-chileren. For netop at fjerne fokus fra kabinen og i nogen grad “kompensere” på den vis. Så fedt at du har oplevet god service der.
Tæt på kaffen var kommet galt i halsen da jeg læste “Chileneren” Har lige set på billetter til Hong Kong, dog endnu ikke booket, og tanken om at Chileneren og jeg skulle mødes igen havde slet ikke strejfet tankerne før jeg lige læste med her
Ja - eftersom SAS har skrevet at det er en A340'er som skal flyve ruten, så er det jo en reel risiko i nogle måneder indtil det nye A330 kommer fra Toulose.