Hilton lancerer nyt hotelkoncept

Hilton lancerer nyt hotelkoncept

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Hilton lancerer sit nye hotelkoncept “Tru by Hilton” i USA og Canada. Dette er et såkaldt mid-market koncept, der har til formål at udfylde et ubesat marked. Hilton har lavet dette koncept med ideen om at det at være omkostningsbevidste, ikke behøver at gå på kompromis med et pænt hotel.

At Hilton ønsker at skabe et progressivt og innovativt brand med et stærkt værdibaseret fundament, vises i form at at Hilton Worldwide allerede har kontrakt på 102- og yderligere 30 hoteller undervejs i byer som Atlanta, Dallas, Houston, Chicago, Denver, Portland og Nashville.

Vi er utroligt glade for at lancere Tru by Hilton, som vil betjene den største del af hotelmarkedet, men samtidig et brand der imødekommer gæsters daglige behov. “Tru by Hilton” vil give gæsterne høj kvalitet samt en moderne, sammenhængende og frisk oplevelse med stor værdi for kunderne, som på samme tid vil give gode afkast til vores aktionærer.

Christopher J. Nassetta, president og CEO, Hilton Worldwide

Med et skarpt fokus på operationel effektivitet parret med innovation vil “Tru by Hilton” være mere end bare et sted at sove, derimod vil det det være en rejseoplevelse designet til at give et varigt minde. Det er i hvertfald hvad markedsførerne for Hilton mener.

Her er nogle af de faciliteter, du finder i “Tru by Hilton”:

  • “The Hive” (Bikuben), en stueetageoplevelse der er mere end bare en lobby – et stort åbent rum med unikke faciliteter hvor gæster kan socialisere eller tilbringe tid alene – i en af de ​​fire forskellige zoner til at slappe af, arbejde, spise eller lege.
  • “The Play Zone” med spil, storskærm og siddepladser i stadion-stil
  • Et “Command Center” – en nytænkt reception med en 24/7 kiosk, der byder på snacks og forfriskninger, vin og øl, sunde og lette måltider og diverse andre ting til salg.
  • En gratis “Build your own” -Morgenmad som omfatter en påleggsbar med 30 søde og krydrede produkter, så gæsterne kan vælge imellem bagels, donuts, græsk yoghurt og havregryn for at tilfredsstille sine smagsløg og eventuelle “cravings”.
  • Smart og effektivt designede værelser med de ting der betyder mest – komfortable senge, 55 tommer næsten tre meter brede vinduer, adgang til stikkontakter overalt, og et overraskende rummeligt badeværelse.
  • Et fitnesscenter med fokus på cardio, styrke og fleksibilitet.
  •  Gratis Wi-Fi med god båndbredde, så gæsterne kan downloade og afspille indhold på deres enheder, rigeligt med stikkontakter samt mobil check-in for udvalgte værelser og “Digital Key” tilgængelig via Hilton HHonors mobile app.
  • Et partnerskab med DirecTV hvilket tilbyder gæsterne mere end 150 kanaler

Den første “Tru by Hilton» forventes at åbne i slutningen af ​​2016 i USA. Det vil være det 13. Hilton-mærke efter lanceringen af ​​”Canopy by Hilton” og “Curio” i 2014.

Her er en lille video, der viser koncept:

https://vimeo.com/152606113

“Tru by Hilton» er en del af Hilton Worldwide. Virksomheden har ca. 275.000 værelser i hele verden og er dermed en af verdens største hotelkæder. Gæsterne på “Tru by Hilton” kan nyde fordelene af Hilton HHonors, Hiltons loyalitetsprogram med mere end 50 millioner medlemmer.

 

Oprindeligt skrevet af Kjakan på Insideflyer.no



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *