Air France og KLM lægger sig i førerposition i Sustainable Brand Index

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

I årets udgave af Sustainable Brand Index har knapt 10.000 danskere haft indflydelse på, hvilket brand de anser for at være det mest bæredygtige.

Ugens resultater placerer KLM på andenpladsen og Air France på tredjepladsen i kategorien “Airlines”.

Det er utroligt dejligt, at danskerne opfatter både Air France og KLM som to af de mest bæredygtige flyselskaber. Vi har arbejdet hårdt i mange år for at kunne tilbyde et mere bæredygtigt produkt, så det varmer og opmuntrer os naturligvis yderligere, når markedet lægger mærke til dette.

Anita Wagner Feddersen, Salgsdirektør Danmark & Island, Air France KLM.

Som det første flyselskab i verden har KLM også inkluderet en lille mængde bæredygtigt flybrændstof i alle deres billetter for at kunne operere i større skala på markedet for bæredygtigt flybrændstof.

En af de bedste og hurtigste måder at gøre luftfarten mere bæredygtig på er KLM helt overbeviste om.

Vi er ekstremt glade for, at danskerne forbinder vores brands med bæredygtighed.

I hele koncernen har vi et stærkt fokus på bæredygtighed, og vi gør vores yderste for at accelerere udviklingen mod en mere bæredygtig flyvning. Vi har for nylig tilsluttet os Science Based Target Initiative, for at sikre, at vi i overensstemmelse med Paris-aftalen bidrager til at holde den globale opvarmning et godt stykke under 2 grader.

Maria Hagelberg, Marketing Manager Air France og KLM Norden.

Forsidefoto: KLM/PR & GettyImages



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *