Air France tilbyder ny topmadras fra Sofitel i Business Class

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

Air France har annonceret et nyt partnerskab med Sofitel som introducerer topmadras på langdistanceruter i Business Class. Topmadrasserne vil blive rullet ud gradvist på alle langdistanceflyvninger fra og med juli 2025.

For at designe denne madraspude har Air France indgået et samarbejde med Sofitel MY BED, Sofitels top-of-the-line sengetøjskollektion. De to mærker har dedikeret sig til fransk håndværk og lover kunderne afslappende nætter i komfortable sæder.

Mattress Pad - Business Cabin  ©Air France
Foto: Air France / PR

Topmadras for den optimale komfort

Madrassen bliver placeret på hvert sæde før boarding sammen med en pude, et tæppe og hjemmesko, og har en grå nuance – en af ​​signaturfarverne i Business Class-kabinen. Som Air France beskriver designed, blander den sig problemfrit med kabinens overordnede design og komfortelementer og bevarer den raffinerede og elegante stemning om bord.

Madrassen er let at bruge, og den påmonterede ende af madraspuden skal blot placeres over sædets nakkestøtte. Derfter kan den kan glattes ned mod ryglænet og sædehynden. Den har omhyggeligt placerede indhak, der tilpasser sig alle Business-sæder og sikkerhedsseler på tværs af alle flytyper (Boeing 777, Boeing 787, Airbus A330, Airbus A350). Den kan bruges under hele flyvningen, fra start til landing. Efter hver flyvning bliver den selvfølgeligt omhyggeligt rengjort og ompakket, for maksimal hygiejne.

Mattress Pad - Business Cabin  ©Air France
Foto: Air France / PR

Dette nye tilbehør vil gradvist blive rullet ud om bord fra og med juli 2025. Ved udgangen af ​​året vil det være tilgængeligt på alle flyselskabets langdistanceflyvninger, uanset afgangstid eller længden af ruten.

Mattress Pad - Business Cabin  ©Air France
Foto: Air France / PR

Sofitel

Topmadrassen er kommet i stand som samarbejde mellem Air France og Sofitel, top-mærket i den franske Accor hotelgruppe.

Xavier Royaux, Chief Marketing Officer for Sofitel Legend, Sofitel, MGallery & Emblems siger om samarbejdet:

Søvn har altid været en hjørnesten i Sofitel-oplevelsen. Med skabelsen af ​​Sofitel MY BED i 2003 har Sofitel tilbudt en uovertruffen hvilekvalitet baseret på dyb ekspertise og ægte håndværk i fremstillingen. I dag, takket være vores partnerskab med Air France, er vi glade for at kunne udvide denne oplevelse til skyerne, hvilket giver hver rejsende unik komfort og blødhed til en virkelig genoprettende søvn.

Xavier Royaux, Chief Marketing Officer for Sofitel Legend, Sofitel, MGallery & Emblems.

Foto: Air France / PR



Husk at ved at følge os på Facebook og Twitter - Så får du besked så snart vi udgiver noget!


Skriv et Svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *