Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Rejsearrangøren Apollo er i rivende udvikling. 2017 blev en fantastisk år salgsmæssigt, og første kvartal 2018 viser, at antal rejsende, salg og overskud fortsætter med at stige. Nu er næste skridt for Apollo at blive Nordens bedste turoperatør.
Nærhed med rejsekunder i hele verden er en af Apollos helt store styrker. Derfor lancerer de nu et samarbejde med NORD DDB.
Apollo ser således den positive udvikling, som rejsearrangøren har oplevet de senere år, som et resultat af et langsigtet arbejde med at tilbyde flere og forskellige typer oplevelser, der er tilpasset de danske og nordiske rejsekunder. Og det vil de nu have endnu mere fokus på blandt de nordiske rejsende.
Ulrik Nissen, som er marketingchef hos Apollo i Danmark forklarer:
Vi investerer hele tiden i nye og spændende destinationer, der passer til både de danske og nordiske rejsende. Men vi arbejder også altid med at udvikle og forbedre de eksisterende hoteller og destinationer. I dag er der fx stor efterspørgsel på det, vi kalder aktive rejser fra de rejsende, som, udover sol og varme, ønsker at opleve træning som en del af rejsen.
Nye rejseprodukter giver succes i Norden
Udover de klassiske sol- og badeferier er bl.a. aktive rejser, krydstogter og storbyferier dermed blevet en større del af Apollos portefølje.
Apollo er naturligvis stadig mest kendt for deres udgangspunkt, som er sommerferier i Grækenland, hvor de også fortsat vækster og tilfører nye rejseprodukter – heriblandt flere sports- og fitnesshoteller samt nyheden for sommeren 2018, Zagoria – et historisk område i de græske bjerge, som er ideelt til vandreture, cykling og naturoplevelser i herlig forening.
Succesen er også tydelig i Apollos stærke rolle på adskillige andre populære destinationer såsom Kroatien, De Forenede Arabiske Emirater samt nyheden Albanien.
Tæt på rejsekunderne i hele Norden
Apollo selv forklarer den stigende succes på rejsemarkedet i Norden med nærheden til rejsekunderne, og man er stolt af at være en nordisk aktør med lokale kontorer, der kan kommunikere forskelligt direkte til de rejsende.
Ulrik Nissen forsætter:
For os er det vigtigt, at vores partnere forstår det nordiske marked og de forskelle og ligheder, der trods alt findes mellem landende. For at styrke det har vi nu valgt at indgå samarbejde med NORD DDB. Ligesom Apollo har de en organisation, hvor samarbejdet mellem de nordiske lande er centralt, og i NORD DDB har vi fundet en strategisk partner, som har god indsigt på vores marked og vores kanaler.
Fra den nye bureaupartner, NORD DDB, siger Andreas Dahlqvist, som er Chief Creative Officer hos DDB NORD:
Vi ser frem til at arbejde med Apollo og at komme ind som bureaupartner på et tidspunkt, hvor der sker meget i hele rejsebranchen. 2018 bliver derfor ikke kun et spændende år for Apollo, det bliver også et spændende år for branchen, og vores opgave bliver at sikre, at Apollo bliver bemærket af omverdenen i den proces.
Skriv et svar