Børsen – Artikel om SAS Eurobonus

Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.

I dagens Børsen her den 16. oktober har Eivind Roald som er koncernmarketingdirektør i SAS sagt følgende:

Inden udgangen af 2015 skal loyalitetsprogrammet Eurobonus have hævet sig fra
tre til fem mio. medlemmer.

Dette betyder at der i 2016 skal være så mange medlemmer at hver fjerde skandinavier har et Eurobonus kort. Eivind udtaler i artiklen også at tankerne om at frasælge Eurobonus programmet ikke længere er i fokus da man vil være et “membership airline” og bruge SAS Eurobonus således at det er så attraktivt at kunderne vil købe en billet ved SAS selvom den er dyrere end konkurrenterne fordi fordelene ved SAS Eurobonus er attraktive nok til at det kan betale sig.

Hvis vi sammenligner med de programmer som kører i USA så er der meget at hente og selskaber som United eller American benytter alle kneb for at skabe værdi for kunderne og lokke dem til at bruge penge enten ved at flyve eller ved at købe andre service og vareydelser.

Så her på Bonusfeber glæder vi os til at se hvad fremtiden byder på for de næste 2 år må blive meget spændende hvis man er SAS Eurobonus medlem 🙂

Vi slutter af med et sidste citat som i høj grad stiller høje forventninger til Eurobonus og Eivind Roald:

Den ultimative vision er, at SAS Eurobonus point kunne blive en slags valuta

Man kan læse artiklen her (man skal desværre have abonnement ved Børsen for at læse det). Aftenposten i Norge har også en længere online artikel på er åben og denne kan ses her

Man kan læse mere om SAS Eurobonus på http://www.sas.dk 

SAS Eurobonus

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *