Denne side kan indeholde links til partnere, som betaler os kommission for salg.
Det finske flyselskab Finnair opdaterer sit trafikprogram for vinteren 2024 og sommeren 2025. Til vinter begynder selskabet at operere på ruten mellem Helsinki og Dallas med daglige afgange, og til sommerprogrammet for 2025 tilføjer Finnair ekstra ugentlige afgange til Japan, samt åbner en ny rute til Kirkenes i Norge.
Flyselskabet Finnair opdaterer sit trafikprogram for både vinteren 2024 og sommeren 2025. I vintersæsonen 2024 indsætter det finske selskab flere afgange på ruten mellem Helsinki og Dallas, så ruten fremover har daglige afgange året rundt. Finnair indsætter også ekstra ugentlige afgange til de japanske destinationer Tokyo Narita og Nagoya i sommeren 2025. Opdateringerne betyder, at selskabet vil have daglige forbindelser til både Tokyo Narita og Tokyo Haneda samt tre ugentlige afgange til Nagoya.
Herudover åbner Finnair en ny rute til den norske destination Kirkenes i sommeren 2025. Finnair kommer til at operere ruten med tre ugentlige afgange fra Helsinki via Ivalo med 68-sæders ATR-fly. Målet med den nye rute er at give rejsende bedre muligheder for at udforske Nordnorge og Lapland, og forbindelsen giver blandt andet rejsende bedre mulighed for let at komme til det berømte krydstogt Hurtigruten, som sejler til og fra Kirkenes.
Vi er glade for at kunne introducere en destination, som styrker vores allerede omfattende netværk af ruter i den arktiske region. Den nye rute giver rejsende til Nordnorge gode forbindelser, og gør destinationen hurtig og nem at nå til fra Helsinki.
Robert Lönnblad, Markedsdirektør for Europa og ansvarlig for forretningsrejser hos Finnair.
Fra Danmark er der forbindelser til Helsinki med Finnair fra Københavns Lufthavn med en flyvetid på 1 time og 30 minutter og i sommerhalvåret også fra Billund Lufthavn med en flyvetid på 1 time og 55 minutter.
Finnairs vinterprogramm for 2024 dækker perioden 27.10.2024-29.3.2025, mens sommerprogrammet for 2025 strækker sig over perioden 30.3.2025-25.10.2025.
Foto: Henrik Olsen
Skriv et svar