Hvilket passer meget godt i konteksten. De fleste der brokker sig over den hyppige servering af laks, kan med lidt god vilje ofte siges at være lidt på tværs. (duk og væk )
Vi er klar til at boarder - men det er SAS ikke... Nu er @frankbrix så kommet 25 minutter for sent... men han tog så også piloterne med....
Det er fredag - flyet er 1,5 forsinket - der er ingen hottere i guldstuen, så har måttet søge andre græsgange i lufthavnen. Go weekend!
God fredag fra Rom. Hvilken "luksus" det er at spise morgenmad med sønnen hjemme og så spise frokost i Rom med udsigt til Vatikanet I aften er det arbejde med InsideFlyer og i morgen kommer en stribe af bloggerne fra Norge hvor vi skal arbejde med at udvikle Norge videre så det bliver endnu bedre end det er i dag - så god times ahead God fredag aften til alle - hvad skal I lave?
God fredag herfra også! De sidste par uger har været lidt vilde med 3 jobsamtaler hos samme firma. I dag gik det "endelig" igennem og vi blev enige så fra 1/3 hedder det derfor nyt job! I aften går turen til Malmø hvor jeg skal besøge en gammel kollega sammen med et par af de andre svenskere. Så det skal nok blive hyggeligt
Super lækker aftensmad i aften på en meget lokal restaurant i Rom. Navnet var på stedet: Trattoria Da Lucia
Endelig fredag.... Hård uge på kontoret og første hjemme weekend i 4 uger. Det bliver dejligt at være hjemme og hygge med familien. Annullerede i går min Cuba billet og fik til min overraskelse knap 2000,- tilbage af min billet til 3600,-. Så det var helt i toppen. Have ikke regnet med at få så meget. Til info ville det koste 2800,- at ændre datoen for afgangen. Weekenden bliver som nævnt ren hygge og ikke meget på programmet. Spørgsmål: Der er pølser i SAS DK loungen i dag. Det er der om torsdagen i Oslo. Nogle som ved om de har det en fast dag i Stockholm?
Go fredag morgen. Manglede inden morgenens flyvning 59 point i at genkvalificere til EB Diamant, så det burde være til en side nu. Og det 5 mdr og 2 dage inde i perioden. Ellers er der jo faretruende skyer på himlen, når man læser aviser i dag, hvor der er indrykket annoncer fra hovedstadens kommuner for at få stoppet den kommunale udligningsordning til jyderne. Håber at jeg er i ok standing hos Rudersdalmafiaen i fald de skulle få held med deres foretagende...... #sponserbarn #vielskerrudersdal #baresendpengene
God fredag Godt at være hjemme igen efter en lyntur til Oxford. Tog fra LHR så både dyr og besværlig ud, især da den skulle efterfølge med en taxatur fra banegården til mødet. Det var billigere og mere fleksibel at leje en lille bil. Den var Hertz ikke med på, som PC kan man jo ikke gå derfra med en lille bil. Nu var en fin Nissan X-Trail ikke den optimale køretøj til at huske hvordan det nu igen var at køre på venstreside på M25 i myldretid Så er det endeligt weekend efter et par uger med back-to-back møder de få dage hvor der ikke var heldags workshops. Jeg glæder mig til at få lidt tid ved min computer og lave noget "arbejde" Til gengæld er der sat mange gode projekter i søen, det bliver spændende at følge dem, og ikke mindst se resultaterne i den anden ende. Men først tilbage til noget som hverdagsagtig som opsamling efter dagens fedeste leg i børnehavnen: mudderpølen!
nu spørger jeg måske rigtig rigtig dumt, men here we go..... Hvad er det med OS og den Schnitzel ? synes jeg har læst om den nogen gange nu.....
Hos OS kan du forudbestille mad på http://alacarte.doco.com til €15 og kvaliteten er ret fornuftig. Jeg vil tro lidt googling på forummet kan give et udpluk af de forskellige retter.
Hej fra en fuld SK609 (retrofittet A320) snart på vej mod ZRH. Skiene er tjekket ind og ser frem til nogle gode dages ski i Verbier