Er Sølv personligt?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af JakobMaes, 12/6/23.

1. JakobMaes

JakobMaes Medlem

Beskeder:
    23
    "Synes godt om" modtaget:
    76
    Point:
    13
    Hej. Jeg er åbenbart blevet opgraderet til sølv og har et spørgsmål vedr. ekstra bagage og business check-in .
    Er fordelene personlige eller gælder de alle på mine bookninger? Har en familietur på SAS Go fra New York til København - og jeg tænker, at min kone og døtre vil synes, at det vil være fantastisk med en ekstra bagage, så kan der jo virkelig shoppes igennem . Synes jeg har kigget grundigt, men kan ikke se om business check-in og bagage er personlige eller om de gælder for alle på min billet? På forhånd tak for svar

Beaglen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    951
    2,826
    Point:
    93
    Business check-in gælder for bookingen, så du kan sagtens checke de andre ind sammen med dig i business skranken når I er på samme bookingnummer. Jeg har endda tidligere også fået checket andre ind sammen med mig, selvom vi var på forskellige bookingnumre.
    Bagagen er personlig, så det er kun hvert sølv-medlem, der har ret til én ekstra bagage hos SAS (bemærk, at det ikke gælder på Light billetter, såvidt jeg ved). Så det er kun dig, der har én ekstra bagage - og ikke alle på bookingen.
    Ift. Fast track og lounge var der tidligere perioder, hvor sølvmedlemmer havde adgang (i sommer- og juleferien) - jeg ved ikke om det er tilfældet mere. Her gælder samme regler som for Guld/Diamant, nemlig at det er kortets ejer + 1 person eller + op til fire familiemedlemmer (partner/børn).

JakobMaes, PENSIONISTEN, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. JakobMaes

JakobMaes Medlem

Beskeder:
    23
    76
    Point:
    13
    Mange tak for svar :)
    Det er da altid noget at det gælder for hele bookingen angående check in - ellers havde det slet ikke givet mening ;-)

Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side