Forær et SAS Sølv/Guld kort væk

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 1/4/14.

1. martin1981

martin1981 Nyt medlem

Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. OscarOP

OscarOP Medlem

Beskeder:
    12
    28
    Point:
    13
    Hej alle,

Jeg har overvejet det et stykke tid, og med mit nuværende rejsemønster (primært i Europa og lidt til USA) er det usandsynligt, at jeg konsekvent vil nå SAS Guld-status. Med kone og barn sætter vi virkelig pris på ekstra bagage, håndbagage og loungeadgang, og jeg melder mig derfor gerne på "ventelisten" for et eventuelt ledigt Guld- eller Diamantkort.

Jeg er selvfølgelig villig til at betale for kortet og vil gerne fortsætte med dette, så længe muligheden er der :)

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kris

Kris Medlem

Beskeder:
    31
    77
    Point:
    18
    Hello,

I will be soon Diamond with qualification period expiring end of June. Do I get to give away a gold card in the current qualification period as well as in the next one starting in July (as earned Diamond status) or is the giveaway once per calendar year or what is the principle behind it?

OscarOP og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kris

Kris Medlem

Beskeder:
    31
    77
    Point:
    18
    And let me answer my question.... This is what stands on SAS website:

"If you are upgraded to EuroBonus Gold or Diamond by earning Basic points or qualifying flights, you receive a certain amount of memberships to give away during your current remaining qualification period, the next qualification period and a 3 month grace period. This means that the first time you become a EuroBonus Gold or Diamond member it can take up to two years until you receive new memberships to give away. You receive a new amount of memberships to give away every time your status is renewed. This happens after the 3 month grace period of your previous qualification period has ended."

OscarOP, Henry og mifira "Synes godt om dette"

Del denne side