Hej, lige landet fra Düsseldorf. Dagens udsigt er knap så eksotisk, taget fra CRJ 900 sæde 9D (EBD softblock). Det må siges at Düsseldorf er ved at være Eurowings land efter Luftwaffe har besluttet at det kun er Frankfurt og München der fortsat skal være Lufthansa baser og resten Eurowings. Er aftalen med overtagelse af Air Berlin fly effektueret?
Det er sku trist med EuroWings der tager over. Jeg var endelig klar til at bestille min billet til Kina, men niks. phantom space. Argh, hvorfor var det jeg var villig til at booke igennem OTAer... :-( edit: Det bliver hjem fra PEK i stedet for PVG. Tror det bliver MNL-BKK-PEK der forbinder mig til hjemturen... 1600 i economy eller 3000 i business?
Så kom påsken nogenlunde på plads: CPH-FRA-PVG, SK/CA PVG-MNL, MU MNL-BKK-PEK, TG PEK-ARN-CPH, CA/SK Det blev lidt nervepirrende at skrive dette, jeg skrev MNL-BKK-PVG, og det var også det jeg lige havde booket... Jeg havde booket hos Expedia da de tog Diners og min kreditgrænse på MC næsten er nået. Følte mig ret dum og ringede op i et desperat forsøg for at høre om der kunne gøres noget, og efter hende i telefonen havde talt med sin supervisor var billetten blevet afbestilt, uden at der var trukket nogen penge fra mit kort! Nu har jeg så booket igen, forhåbentligt rigtigt, men sjældent har jeg været så glad for Expedia!!! Og også for at jeg lige gik herind for at skrive min rejseplan så jeg rent faktisk opdagede fejlen.... Nå ja, og det gode ved at jeg ikke kunne få hjemturen fra PVG var at hele FRA-PVG/PEK-ARN nu er i T i stedet for L, hvilket betyder 50 i stedet for 25%
Torp lufthavn, Sandefjord - mennesketom som altid. Mellemlanding i CPH 19:10-20:30 før turen går hjemover til jylland ✈️ Ses i loungen EDIT: Gud hvor man værdsætter sine noise cancelling headphones på Widerøe propelfly, når man én gang glemt dem
God torsdag fra DSV HQ: Der er gang i årets generalforsamling, så der var inviteteret til buffet og vise ord om året der gik og det vi har gang i.... Hvordan udsigten ud i jeres del af verden?
På vej tilbage til Kwøenhawn med DSB, da vi stoppede ved Roskilde kiggede jeg ud, da folk stod af. Prøvede at forrestille mig hvordan en turist ville anskue det, på samme måde som når jeg selv sidder og kigger ud af ruden som turist i udlandet. Det slog mig, danskerne bliver ofte kåret som det mest lykkelige folk - det kan man godt nok ikke se på en gråvejrs dag sidst på eftermiddagen, ikke et smil at finde. Og hold da kæft hvor kan det se trist ud fra den rette vinkel Min udsigt: Puh, sol og sommer kom nu frem.
En hurtig ud og hjem til møde i AAL,og hjem med denne dekorativt malede flyver....- jeg ventede bare på at piloten sagde "welcome on this wonderful flight to Guantanamo"
I Det mindste kan du som firmakunde komme hurtigt frem til dit forsinkede fly med dit gratis fast track!
Venter lige svar på en mail jeg sendte til dem efterfølgende, men ikke noget fantastisk møde, mest en gang snik-snak salgstale, men nu vil jeg lige se om der kommer "noget på skrift" Opdaterer så snart dialogen er afsluttet......
God morgen... så er det torsdag igen! Bliver en lang dag, skal ordne de sidste møder til næste uges Asientur, den bliver ret komprimeret... sådan som brikkerne falder lige nu, hedder den: CPH-PEK-HKG, pitstop Hong Kong, tog til Shenzhen og frokost med kunde der, videre med United HKG-SIN, 1,5 dag der og møde med Partner, kolleger, ex chef og en potentiel ny kunde, derefter SIN-BKK og mødes med kunde i BKK og nok drikke en øl med en af de lokale falangs, endelig torsdag (og det er her den er tricky) BKK-SGN og mødes med kunde, se ny fabrik og spise aftensmad, tilbage SGN-HKG og have en eftermiddagsaftale med min suverænt største kundemulighed i Kina/Hong Kong. Lørdag morgen, HKG-ARN-CPH... - det var den uge... - kan vist ikke være mere optimeret.. I dag står den så på endelig køb af billetter, hoteller og sidste aftaler på plads.. - der er aftenkomsammen i de mindstes klasse, det starter tidligt og bliver hyggeligt at se lidt mere til 0B's forældre... endelig er der jo NoN samt FCK-Ajax kamp...
@Kristian det er nok en effektiv planlægning du har lavet der. Produktionsfolk vil betegne det som Lean. Dagens kontorudsigt er fra morgenmadsbordet på fortovet som pt gør sig som kontoret. Senere skal Athen udforskes. Fik tøffet lidt rundt i går, ikke sights men mere ose i det små sidegader og kaffe og øl. Turen herned var med en propfuld A321 SAS, selv på plus hvor vi var plusgraded var fuldt , ingen frie midtersæder.
Godmorgen fra Bratislava. Jeg er indlogeret på Crowne Plaza og er igen blevet opgraderet. Jeg har bare ikke meget at bruge en stue og to badeværelser til... Fik schnitzel på Austrian i aftes fra Paris og tænker så jeg må diversificere så har bestilt en bento box til hjemturen i aften.
God Torsdag Morgen, Sidste dag før turen til Vegas begynder. Torsdagsudsigten bliver i dag kontoret: Eller er der lige NoN i aften der skal på plads og ellers sluttes dagen af med et Emirates arrangement. Så busy times
God morgen fra Heathrows morgentåge, som set fra mit hotelværelse. Efter dagens møder hjem med SK506, og takket være en point-upgrade nu på række 1 i stedet for række 23.
Dagens og de fleste andre dages kontorudsigt Primavera og Database arbejde. OBS! Nordmænd tror det er en menneskeret, at forsynes sig, hvis der står bolsjer, chokolade eller lign. fremme på kontorerne. Har derfor medbragt Chili Claus kugler vindstyrke 15, hvilket resulterede i sjove reaktioner, samt diskussioner om hvorfor jeg ikke advarede, før folk tog for sig. "Hvorfor spurgte du ikke om lov, før du tog ?"