Har tømt blodtrykspille glasset her til morgen - INGEN IF!!!! Sjælden dårlig start på dagen Puh, nu kører det - god dag, god NoN dag
Håber du mener d. 10 maj og flyver videre d. 11 maj for det er da de datoer du har skrevet i den anden tråd? https://insideflyer.dk/forums/threads/før-forårsarrangement-i-københavn.3290/page-2#post-46920
OG i CPH: Mere fisk i dag og jeg udvikler gæller Håber ikke knægten bestiller no. 21 til mig i aften fra den lokale pizza pusher
Ja, du kan tro det er golf, det helt store, The Players Championship, TPC Sawgrass, dèr hvor vi næsten alle sammen sidder rundt om hul 17 og kun venter at spillerne slår bolden i vandet, det bedste af det bedste.
Cuban style beef hash med ris i avianca loungen i MIA... Det smager godt nok forfærdeligt! Kan være jeg bliver nødt til at prøve "pizza Margherita soup"...
Er måske i Apartments i morgen tidlig... har en 6.30 flyver så ikke sikkert jeg er derude tidligt nok.
Hvis du det havde været CPH på søndag havde det måske passet med ankomst for mig Derudover fredag omkring kl 14
Pokkers - så din post for sent... Sad udenfor døren til det allerhelligste i den 'almindelige' LH Business Lounge i samme tidsrum...