God Torsdag

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Peter Krogh Frausing, 27/8/15.

1. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    1,568
    "Synes godt om" modtaget:
    5,678
    Point:
    113
    Hahahahaha det er god humor

Henry "Synes godt om" dette.
  2. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    873
    2,702
    Point:
    93
    Hmm, er det ikke snart tid til F&F, eller er der noget jeg har overset?

3. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Den kan danske (sælgere) nu også være med på. På en tidligere arbejdsplads var min afdeling pænt trætte af, at den slikkasse vi havde (og selv betalte), blev raseret af en gang sælgere. Vi drømte lidt om at udsætte dem for alverdens ulykker gennem slikket.... chili, diarré og alt sådan noget ;)

janbroe, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  4. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, LH Senator, Thai Gold

Beskeder:
    1,661
    4,821
    Point:
    113
    Update!
    Min australske chef på 60 år havde forvildet sig ind på mit kontor og snuppet sig en kugle og var efterfølgende døden nær o_O

Han kaldte mig efterfølgende ind til en samtale.
    Han mente det var et problem, at jeg har slik fremme som gør ondt på folk.

Omvendt pointerede jeg, at problemet nok nærmere var at han og andre, tog ting som ikke var deres.

Henry, Jeblin, jakobv84 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,806
    Point:
    113
    Blev du vitterligt kaldt til samtale over en bøtte bolcher? Stenet :eek: De kan da bare lære at spørge...

6. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    11,710
    26,959
    Point:
    113
    God værkstedshumor med det Chilli Claus kugler :) Har du billeder af ansigterne og af chefen?

7. Nj4220

Beskeder:
    1,661
    4,821
    Point:
    113
    Mere en venskabelig samtale, han mente ikke jeg skulle have sådan noget slik fremme, da folk (Læs: ham selv) åbenbart ikke er gode til chili.

Lyset lod dog til at gå op for ham, da jeg sagde han jo bare kunne lade være at "stjæle" slik på mit kontor :)

Attached Files:

Senest redigeret: 16/3/17
    Henry, klausbm, THammer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  8. Nj4220

Beskeder:
    1,661
    4,821
    Point:
    113
    Desværre ikke, men han kunne minde om Bubber, da han besøgte Chili Claus

Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  9. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,146
    8,238
    Point:
    113
    Når NoN ikke var noget værd måtte jeg jo bruge torsdagen til at booke noget andet... Og bare fordi at krydse atlanten i en 737 med SAS i næste uge ikke er nok, så blev til det hhv. 6:10 og 6:15 i en 738 med UU MAA-RUN r/t.
    Godt nok billigt til 475€, sidste år kostede det 500 € JNB-RUN (1765 v 2870 miles), hvor jeg valgte at tage deres premium economy produkt til knapt 600€. Det havde kostet over 1200€ denne gang, så det gik ikke.. :)
    Tilslutning bliver spændende... og så 2x indisk e-visa oven i!

Senest redigeret: 16/3/17
    Henry, clager og Kristian "Synes godt om dette"
  10. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Hov husk... man kan kun ansøge e-visa til Indien 1 gang per halve år fik jeg fortalt af en inder jeg mødte for et par uger siden @tbh - så check det

11. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,146
    8,238
    Point:
    113
    Tak for tip, men det passer ikke. Det er sjovt så mange falske informationer der florerer rundt, jeg hørte også at der skulle gå 60 dage i mellem ens entries på 2 eTV. Jeg håber at deres e-Tourist Visa support er en officiel nok kilde til at stole på, de skrev:

Man skal godt nok undersøge ting grundigt inden man bestiller :eek:

Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Så det godt efter jeg skrev, men det bruger du jo så i et go... kan du host søge et nyt visa, som stadigvæk er gyldigt?

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  13. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,146
    8,238
    Point:
    113
    Jeg går ud fra at jeg bruger et per besøg. Så f.eks ville jeg fly CPH-FRA-DEL, bruge et, være i indien, flyve MAA-RUN-MAA, med minimum 1 dage ude af indien og bruge det andet ved ankomst til Indien og så flyve BLR-FRA-CPH, eller har jeg misforstået noget?

Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  14. isolCBflyer

isolCBflyer VIP medlem

Beskeder:
    1,406
    5,893
    Point:
    113
    Hep fra SK995 stadig v gaten. Ikke specielt fyldt flyver, Boarding complete 20:52, nu ny tid 21:20 pga pakketter, som vor svenske kaptajn fortalte.
    IMG_3790.JPG
    Nå ja ja, få nu metallet i luften mester, så propperne kan springe igen over sydsverige! :D

PENSIONISTEN, Henry, Henrik Olsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  15. MaleneChristensen

MaleneChristensen VIP medlem

Beskeder:
    495
    1,644
    Point:
    93
    Godaften! Torsdag har stået på en lille tur fra LHR til CPH med SK504. Efter et par lange dage i London der sluttede af med en bytur og CHL fodbold med massere af øl, faldt jeg i søvn før vi nærmest nåede i luften og vågnede 2 min før landing.. :D
    Dog parkerede vi på B19, så alle skulle ud bagerst og ud i busser.. Herefter blev vi kørt til C25 så vi kunne komme igennem paskontrollen .. Den selvbetjente paskontrol var ikke åbnet, så vi måtte også alle igennem den "normale".. Dog gik det egentlig ret smertefrit :cool::D

janbroe, Ulrik, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  16. SimonFraLolland

SimonFraLolland Udkants VIP

Beskeder:
    247
    1,172
    Point:
    93
    Første dag på arbejde idag, efter en 3 månders pause pga renovering. Rimelig stille og rolig vagt, hvilket nu var meget rart. Bliver fantastisk snart at have råd til at se noget andet en Lolland og omegn, og ikke længere skulle leve af kontanthjælp. (LÆS: Penge for moder og fader hist og her.) :p
    God (sen) torsdag til alle

MaleneChristensen, Nj4220, Ulrik og 4 andre "Synes godt om" dette.
  17. janbroe

janbroe Negative Ghostrider, the pattern is full!

Beskeder:
    16
    106
    Point:
    28
    Mit møde i London sluttede tidligere end planlagt, og jeg var derfor i Heathrow samtidig med dig, som ovenfor anført. Blev ved check-in tilbudt ombooking fra SK506 til SK504, men valgte at blive siddende i LH Lounge i Heathrow og få lidt arbejde fra hånden i relativt komfortable rammer. Så det blev sæde 1D på SK506, landing 25 min før tidtabellen, parkering på C10, første mand ude af flyet og både åbne selvbetjenings-pasmaskiner og to bemandede (faktisk bekvindede!) skranker åbne uden nogen kunder. Så der gik mindre end 5 minutter fra on-block til jeg stod ude på gaden. Det kan man vist ikke klage over... Din skriv bekræfter mig blot i, at min beslutning om de ekstra timer i London var den rette, og familien var stadig glade for at jeg var tidligt hjemme, fordi alt omkring flyvningen gik så ekspedit :cool:

MaleneChristensen, Henry, asf og 1 anden person "Synes godt om dette".
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    God morgen fra Bangkok!

Onsdagen blev simpelthen bare fløjet, arbejdet og mødet væk... - så nu er det torsdag morgen, kan ikke sove mere...

I dag går turen til Ho Chi Minh City (HCMC) eller SGN, som den hedder når der tales lufthavnssprog... - der står den på frokost med møde med en kunde og aftensmad med en potentiel partner vi har derude!

Jeg er ved, at være slidt! For lidt søvn, for meget arbejde, men kan se, at der kommer lidt Purchase Orders den anden vej, så det er jo fint nok.. - så er det i dag, at SAS skal skrive de (igen) ikke gider give mig Plusgrade... - men man kan jo blive positivt overrasket!

Lidt stemningsbilleder fra Bangkok Hilton Sukhumvit Executive Lounge og deres cocktail, nåede kun en, da jeg kom ret sent på hotellet..
    2017-03-22 19.17.16.jpg

Endelig et "Smart toilet" som værelset indeholder, har ikke lige prøvet nogle af knapperne..
    2017-03-22 18.56.26.jpg

MaleneChristensen, klausbm, clager og 8 andre "Synes godt om" dette.
  19. PENSIONISTEN

PENSIONISTEN SK/LTG - LH/Senator - TG/Royal Gold

Beskeder:
    1,627
    6,922
    Point:
    113
    Jamen, du er jo en ung herre, så det klarer du ....

Henrik Olsen, Henry og Kristian "Synes godt om dette"
  20. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    5,297
    12,909
    Point:
    113
    Takker :)

Del denne side