Også torsdag i Adelaide og der gik ikke mange minutter før jeg fik min første mate! Blev halvanden time forsinket ud af SIN grundet regn/torden så ground crew ikke kunne arbejde, men jeg nød egentlig lidt ekstra tid til at sove! Fik det lange interview i immigration om hele min tur og de skulle se flybillet og vide om jeg havde penge nok, men slap til gengæld helt for customs
Dagens udsigt: Havde et par ærinder i Lyngby Storcenter og nappede en lille frokost ved den nye sushibiks. Det kan anbefales. God torsdag derude!
yummy... Min torsdag blev på hjemmekontoret, blev lidt sent igår! Fik nogle øl efter eventet og så vupti, midnat! Desværre ikke slappe af på hjemmekontoret, så ikke en gang fået frokost endnu og jeg plejer, at spise 12:00 sharp! Så nu må jeg bevæge mig ned og finde en sandwich!
#detsomulriksiger Altså, der er kun ét torv i midten af Lyngby Storcenter. Der har man lavet lidt Torvehallerne-wannabe spisesteder. Der var tidligere et tapassted, det er nu blevet til "Street sushi" og sandwich-halløj med confit de canard
Seneste nyt fra Nordregionen - Alt på Store Torv i LSC blev jævnet med jorden sidste efterår da man opførte madboderne. Kunderne protesterede, børnene var sure både i efterårsferien og til jul, ingen nisselandsby etc etc Centerdirektøren sagde - omsætning, omsætning, omsætning Og der står sagen stadig
Ikke mere, nu er det jo blevet hipt så foodies som #forstadsfruen kan bruge alle pengene på Street food indenfor i centret. Til behagelig information købte jeg to pølsehorn hos Føtex bageren i morges inden jeg kørte i lufthavnen. #ikkesårigsomforstadsfruen
#påvejiLyngbyStorcenternu #nogenderskalhavepølsehornmed #ellersushi Kom egentlig bare forbi Inside Flyer for at checke om der var bud på dagens Now Or Never destinationer, men kan ikke finde noget? #månokventetilklokkenatten
Velkommen forbi Altid klar på pølshorn Jeg kan se at @Kristian har ledt dig i retning af dagens NoN. Ellers er der denne Rejse Deal tråd som er værd at følge: https://insideflyer.dk/forums/forums/rejsedeals.25/ I fremtiden kommer SAS Now or Never også i denne tråd (indtil i dag lå den i sin egen tråd i SAS delen, men den flytter jeg over til de andre rejse deal fremadrettet).
God torsdag, Det blæser og regner - sikken en juni måned. Sååå valgte turen til Bangkok med afgang fra Oslo i morgen. Måtte afbooke en anden tur til Johannesburg da jeg ikke kunne ændre den uden at betale kassen for den. En lang historie on det at booke to rejser samme weekend Men Bangkok med British Airways i WTP. Gode Tier Points og med min Qatar tur i næste måned er det en god start til næste års Executive Club Gold.
Torsdagen startede med at prøve de nye automatiserede scannings-ting før security i Billund Lufthavn - spiller perfekt. Dagen slutter med SAS pendlermøde i Billund i aften - er der andre end mig, der skal til det?