Jeg afventer stadig på svar. ForbrugerKLAGEnævnet ønskede at afvente en sag fra byretten, og lægge sig op ad denne afgørelse. Så vidt jeg forstår skulle det være sidste uge, men har endnu intet hørt.
Bemærker, at der i artiklen også står nævnt bonuspoint. Er det specfikt nævnt i afgørelsen fra forbrugerombudsmanden? [EDIT: jeg fandt selv afgørelsen fra forbrugerombudsmanden - kan bekræfte at bonuspoint står direkte omtalt i afgørelsen]. Jeg må i øvrigt sige, at det ikke er en overraskende afgørelse - dog stadig rart at få det bekræftet 
Hvis alle nu kan blive enige om at pointene kan og SKAL veksles til DKK på forbrugerens anmodning, så er der blot at blive enige om værdien. Her håber jeg selvfølgelig at den tidligere dom i byretten (~38 øre pr point) vil veje tungt...
Vil i øvrigt sige at hvis andre går med samme tanker, så gælder det om at komme i gang i god tid. Jeg har været i gang i ca et år. og en stor del af mine point når at udløbe inden afgørelse.
Så jeg skal vurdere om det giver mening at lade pointene løbe ud, og håbe på medhold og en god værdiansættelse (jf artiklen kan man få omvekslet i op til 12 måneder efter udløb) med risikoen for at pointene ender med at være spildt.
Senest redigeret: 16/3/22