Hej med jer, Nu er det vist på tide at få hilset på. Jeg har “kigget med” den seneste tid uden at få hilst på jer. Navn: Henrik Årgang: 1980 Bopæl: Ørestad Arbejde: IT branchen Elite status: EBG Favoritdestination: Pyha. Der er mange, men elsker Spanien og østen generelt. Flyver ofte til ARN grundet svigerfamilie og venner dér. Hav en dejlig dag. ☀️
Navn: Ivan Alder: 47 Bopæl: Fredericia Arbejde: Commissioning Engineer Elite status: Radisson Premium + more to come Favoritdestination: Verden er min østers Andet: Har været flymekaniker i mere end 20 år, B1900, MD80, A320, B787 og nu rejsende maskinmester. Er her for tips og tricks, til at booste point
Hej Ivan Velkommen til Spændende job som rejsende maskinmester. Tænker man kommer på spændende opgaver rundt i verden? Men er sikker på du kan finde lidt tips og tricks - ellers er det blot at spørge
Navn: Paw Alder: Gammel Bopæl: Chicago Arbejde: Konsulent i IT branchen Elite status: SAS Eurobonus Gold, Hilton Honors Diamond, IHG Premier Elite, National Executive, Hertz 5*. Bruger Delta, United Airlines, Enterprise, Wyndham Hotels. Overvejer Marriott, Choice Hotels. Favoritdestinasion: Alt i Californien undtagen Los Angeles. Andet: Fotonørd. Foodie. Har besøgt alle 50 stater og +30 NPS nationalparker. Medlem af Chicago Beer Society og ORD Airport Watch.
Velkommen til InsideFlyer Spændende med endnu en fotonørd og foodie - samme her Men jeg kan ikke følge med på de 50 stater og de 30+ parker... Del gerne lidt billeder om hvilken park(er) man skal besøge. Jeg syntes selv at Zion var ret så fin. Du kan dele det under rejsebeskrivelser (https://insideflyer.dk/forums/forums/rejsebeskrivelser.11/) hvis du har tid og lyst.
Glæder mig til at være med. Har fulgt forummet længe, og nu var det tid til at oprette en bruger herinde. Alder: 41 Arbejde: Konsulent - IT / kommunikation By: Frederiksberg Hobbyer: Droneflyvning (video / billede) og padeltennis Andet: Ser frem til at besøge Grønland senere på året. Det glæder jeg mig virkelig meget til.
Velkommen til Spændende med droneflyvningen - Du er velkommen til at dele derfra ifm. en rejsebeskrivelse. Fx. fra din tur til Grønland eller andre steder