Status for mig i 2019: Antal flyvninger: "Desværre" kun 6 flyvninger (hvert leg tælles for sig), der blev fordelt således: 4 x Norwegian på AAL-CPH og 2 x Ryanair på AAL-London STN Nye destinationer: Ingen desværre Flyoplevelse: Jeg havde ellers forsvoret, at jeg ikke ville flyve med Ryanair grundet deres dårlige behandling af personalet, men jeg kunne virkelig ikke stå for det gode tilbud jeg fik fra dem i februar måned, hvor jeg bookede min billet til London. Desuden var der den fordel, at jeg kunne flyve direkte til London fra Aalborg og dermed slap jeg for unødig stress ved at skulle flyve via CPH først. Selve flyveturen frem og tilbage med Ryanair var jeg dog ikke imponeret af. Bedste hoteloplevelse: Jeg har fortsat Guld-medlemskab hos Best Western. Bedste hoteloplevelse var på Best Western Polisina i den tyske by Ochsenfurt, hvor det lykkedes at få vores 3 hunde med "gratis": Det kostede 10 EUR pr. hund pr. overnatning, så jeg havde regnet med at vi mindst skulle af med 30 EUR i alt for den ene overnatning. Jeg havde dog en rabatkupon på 20 EUR og så skulle vi have betalt 10 EUR. Da jeg fik fakturaen havde de dog ikke taget noget gebyr. Om det skyldes at vores yngste hund på tidspunktet "kun" var en hvalp på 4 måneder, ved jeg ikke, men i hvert fald kom hundene sammenlagt ikke til at koste os noget I 2020 er der foreløbigt planlagt en rejse til Berlin (til rejsemessen ITB bl.a.) i marts med SAS, et par ture til København (det bliver enten med SAS eller Norwegian fra Aalborg), ferie i bil til Østrig i august og selvfølgelig London i november til rejsemessen World Travel Market. Herudover kommer der nok et par ture i bil til Tyskland.
Mit 2019 bød på 16 flyvninger i alt, som i høj grad hang sammen med mit forårsophold i USA (3 gange frem og tilbage til BOS fra CPH). Så en total distance på 43.925 km. Lufthavne: AAL, BOS, BUD, BWI, CDG, CPH, LHR, ORD Heraf nye lufthavne: BUD, BWI, CDG, ORD Selskaber: AA, BA, D8, FR, SK Fik optjent sølvstatus hos Hotels.com, men ellers er der ikke meget at komme efter på statusfronten. Det må blive i 2020
Det blev et mindre travlt år med kun 10 flyvninger i 2019, men med lidt forskellige selskaber: SAS, Lufthansa, Edelweiss, Pegasus, Turkish og KLM. Nye lande: Cypern og Tyrkiet.