2017 - eller årets gang i "Lidenlund"!!

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Schwert, 3/4/17.

  1. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    ... og et årsgebyr på 4.000 svesetas ;)

    Jeg har skævet til det kort som en potentiel backup, hvis jeg står og mangler basispoint i næste periode. Denne gang er det gået over forventning (takket være aggressive US kampagnebilletter og lidt PlusGrade), med genpassage af guldstregen helt tilbage d. 17/1. Til gengæld er mit rejseliv så også gået i stå siden hen og 1/7 er det forfra.

    Om 3.200 danske kroner for 20.000 basispoint (der ikke kan indløses) er attraktivt om et år må tiden vise.

    upload_2017-4-5_16-31-24.png
     
    obs og Henry "Synes godt om" dette.
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det skal dog retfærdigvis siges at det kun er 20.000 statuspoint, de kan ikke bruges til at købe billetter for. På den anden side giver det kort 20 point/100 SEK man køber for, dog 30 point/100 SEK når man køber billetter på SAS' hjemmeside.

    Men jeg er helt enig. Et svensk EB-medlem kan optjene en del flere point i EB-programmet. Som det vist også flere gange er blevet konkluderet her så er Danmark et underudviklet land hvad angår kreditkort m.m.

    Det ville hjælpe hvis SAS til en start lavede systemet om så man får point efter hvor mange svesetas man lægger i kassen hos SAS, på samme måde som DY gør med omregning til NOK. Ret beset burde danske kunder jo have flere point per krone når den krone bliver til flere svenske kroner i SAS' kasse.


    /DSGM #2
     
    MaleneChristensen og Ulrik "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Men de 20K hjælper jo stadig godt i regnskabet for status.
     
    PENSIONISTEN og obs "Synes godt om" dette.
  4. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Enig: SAS giver slet ingen motivation til at købe via SAS-hjemmesiden. Så forslaget om at give ekstra ekstrapoint for indkøb på SAS hjemmesiden ville da hjælpe gevaldigt. Czech Airline giver eksempelvis 1000 point overni for hver billet købt på deres hjemmeside. Det er da meget fint :)
     
    PENSIONISTEN, MaleneChristensen og obs "Synes godt om dette"
  5. Flyvefisken

    Flyvefisken VIP medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    293
    Point:
    53
    Mit optjeningsår løber fra 1 jan - 31 dec, så jeg har tid endnu. lige nu står der 2000 point på kontoen, og det batter jo ingenting. Til gengæld har jeg på en tur kørt 6 flyvninger ind på kontoen, så jeg regner bestemt med at lande et guldkort iår. Mere bliver det så nok ikke til. Vi har mistet 7 mand de sidste to måneder på arbejdet, og de er ikke blevet erstattet. Det bliver en god sommer. SUK:(
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Nu vil det nok næppe være godt med endnu mere tryk på SAS' hjemmeside, det SKIT har jo svært nok ved at følge med sådan som det er :rolleyes: Men ellers burde det jo være oplagt med en bonus for at booke på egen hjemmeside.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Mit optjeningsår løber fra 1 jan - 31 dec og jeg har nu optjent 69800 basispoint, og med et par oversøiske rejser i tasken + det løse så regner jeg med endnu et år som EBD. Motivationen er jeg mangler lige en kagespade mere, til jeg kan dække op et godt sønderjysk kagebord.
     
    THammer, alexanderln, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Wauuu på 3 mdr, bøjer mig i støvet.:)
    Er ca halvvejs i perioden med 59835 point, og kan ikke holde ud at se pointene flyde ud i intetheden, så må jo hellere få det EBD fornyet, hvad TAP så gør lidt nemmere for mig.:)
    Skærmbillede 2017-04-06 kl. 08.30.31.png
    Men årets mål er at skaffe point nok til at rejse anstændigt med fruen på den anden side af kloden.:D:D
     
    T4L, clager, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113

    haha, en til der skal på tur med TAP, nice... hvor går turen så hen?
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    En tur til Australien og New Zealand på den rigtige side af forhænget samt lidt rejsen rundt dernede så er guldet allerede hjemme, så en hel del Europa ture som har været arrangeret i sidste øjeblik som ofte betyder at GO er ligeså dyre som PLUS saver; jeg har sågar oplevet at GO har været 2-300 kroner dyrere. Så vælger man jo PLUS saver og får point og det kan endda forsvares overfor chefen.
     
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Aha - interessant, men jeg ville til enhver tid gerne have den option, det kunne jo være forskellen på diamant/ikke diamant.... I forvejen er det jo snart ikke til at få dem brugt man har :D:D:D

    Brugte 225K sidste år, og har sgu stadig 190K "på kontoen" - skal dog siges at jeg før 2016 ikke havde brugt EB point i et par år.
     
    jtraveler og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side