3LikeHome i 12 nye lande

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 17/5/16.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Altid fungeret fint i Singapore for mig.. Som en god it supporter ville have sagt, har du prøvet at genstarte din telefon?
     
    jefi99, Nicki Lolk Sørensen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,060
    Point:
    113
    Tror ikke der kommer til at være store ændringer på det område. Det er jo et frivilligt samarbejde mellem 3 og operatørerne i de pågældende lande.
     
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    alt er prøvet.. en anden med 3 har fin forbindelse.. forsøger at gendanne iPhonen.
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Bøvl med bøvl på.
    De havde lukket for udlandstjeneste da jeg oprettede mit abonnement.. selv i RoamLikeHome lande.. cool move 3.
    Ikke nok med det har de charget 32 kr for et opkald jeg aldrig modtog i Singapore. 3Svar var ellers slået fra.. men de valgte lige at slå det til da de åbnede igen for data...
    Er kortvarigt i Indonesien (Bintan), og her fanger jeg kun stærkt begrænset Malaysisk net, selvom der er massere af Indonesiske operatører, endda dem de samarbejder med.

    Fortryder allerede at jeg er skiftet, og er godt nok vred over unødvendig bøvl og uforudsete udgifter. Af princip har jeg bedt om at de fjerner de 32 kr fra regningen, særligt da jeg jo var i Singapore og ikke kunne modtage opkaldet pga dem... men det skal de sikkert komme med en undskyldning for ikke at gøre..

    Så en LORTESTART som 3-kunde lige nu.
     
    Michael Wahl, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg har personligt heller ikke været imponeret over Service hos dem.
    De skrev 1-3 dages levering, efter 5 hverdage var der stadig ikke kommet et sim kort og mit nummer var flyttet. Jeg lånte en telefon og var blevet åbenbart ikke den eneste med samme problem, men ham i telefonen kunne spørge sin overordnede om lov til at jeg kunne hente et sim kort i en 3 butik.... Det prøvede jeg dagen efter, men de var ikke så medgørlige. Først kunne det ikke lade sig gøre, efter lidt tid ville det koste 100 kr. I sidste ende lykkedes det, men ingen undskyldning. Heller ikke nogen form for kompensation for at jeg i 2 dage ikke har haft en virkende telefon. Kommet sikkert også til at betale for de 2 dage.

    Dækning i Hong kong har været varierende. Også hastighed på trods af deres eget net.
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Da jeg startede hos 3, havde jeg samme oplevelse som @tbh - mit SIM kort havde ikke kommet til virksomheden... Først lidt bøvl med at de ikke havde sendt kortet fordi at jeg ikke var kunde, øhh, underligt jeg havde fået en velkomst SMS samt at vi havde en underskrevet kontrakt.. Skidt nu med det, ned i en 3 butik og battle lidt om de 100kr, men de kunne se jeg var virksomhedskunde og så gik det fint.. Derefter lidt mails med deres teknisk service, så virkede det... Så fint nok reddet af 3, har endnu ikke haft problemer med ingen data, men nogen steder kan data godt være lidt langsomt, men det virker..

    PS, 3 har en dårlig Roaming i UAE, det koster det 34kr i minuttet + moms... Selv i Emirates flyet er prisen 11,20kr + moms Per minut..
     
    clager og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det tror jeg ikke der er nogen grund til at være nervøs for. 3 har eget net i UK - ligesom i HKG. Så tror næppe de ændrer på det.
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Uheldig start.

    Jeg har haft 3 i de sidste 8 år og praktisk taget aldrig oplevet problemer med dem. Ihvertfald ikke flere end hos de teleselskaber jeg ellers har brugt.

    Enkelte steder er der lidt dårlig dækning, men det er vel også det. Fordelene opvejer ulemperne mange gange.

    Har fungeret super for mig i hele Europa og ikke mindst i USA. Hastighed og dækning har været helt rimelig og kun sjældent givet problemer. I USA er dækningen den samme som jeg har på mit T-Mobile SIM.

    Sidste uge overflyttede jeg et abonnement fra mit firma til privat (det er meget billigere som privatkunde) - og selvom de skriver det ville tage 10 dage, så fik jeg mail dagen efter og nummeret var flyttet to dage efter.

    Det eneste jeg mangler er en mulighed for at indstille så roaming kun foregår på de net som er med i 3LikeHome. I HKG kostede det mig 5-600 kr da telefonen hoppede over på et kinesisk net i en kort perioden - under en sejltur lidt væk fra det centrale HKG. Det har jeg så lært at være opmærksom på - ligesom når man er på et skib og har roaming slået til.
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    du skulle da gerne få en SMS med at du bruger data på et nyt net... - selv lige ved at lave samme fejl, da jeg havde glemt fra Singapore til Beijing, da jeg slukkede mobilen, at tage fluebenet af min roaming data af...
     
  10. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det fik jeg også. Men de kan nogle gange godt være lidt forsinkede. Og 5-600 kr. kan man bruge på få minutter med de roamingpriser som er i visse lande ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Der er kommet en indstilling i "Mit 3" appen hvor du kan spærre for roaming på Skibe/Fly, så kan du roligt have slået roaming til hele tiden og ikke risikere noget her.
     
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hvad "fanden" er der en "Mit 3 App" også, der kan man bare se... - men anyway, situationen var jo han roamede med Kina og ikke Hong Kong, dvs. landbaseret teleselskab...
     
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    3 appen er helt ok til at holde styr på forbrug m.v. Desuden er det muligt at tilkøbe ekstra data etc., hvilket jeg benytter af mig jævnligt.
     
  14. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hvor finder du denne indstilling. Synes ikke jeg kan se den nogen steder. Har bare en beløbsgrænse sat på for udlandsdata.
     
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Den fandt jeg da :)

    under første skærm, Forbrug - højrehjørn er der et icon der hedder "Indstillinger" og der lige ovenover "Omkostningskontrol Data Udland", der kan du spærre for "skibe og fly"
     
  16. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Mærkeligt.

    Den funktion har jeg ikke...

    IMG_2078.PNG
     
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Hvad med nr 3 mulighed?
     
  18. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Nope. Det er bare en beløbsgrænse jeg kan indtaste
     
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Underligt.. måske du skal opgradere?
    Screenshot_2016-06-29-16-48-47.png
     
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Har tjekket for opgradering af app'en, men skulle have seneste version. Mærkeligt... Men mon ikke det går. Ikke så ofte jeg sejler og ikke meget mobilforbindelse på PrivatAir til BOS imorgen ;)

    Måske det kun er på det der Android sjov den er opdaret indtil videre :(
     
    clager og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side