Tilbage i Singapore. Endelig fungerer 3. Kommer fint på med 3G - selvom jeg ikke er så glad for at have slået Dataroaming til Fik da ringet til min mormor, hun blev glad og overrasket. Har stadig problemer med at ringe til danske mobilnumre, men modtager fint. Andre der har oplevet det? Den siger de ikke kan udføre mit opkald, men det står som om jeg ringer på den danske modtager.. hmmm
Selvom jeg var lidt "den sure unge mand" så virkede 3likehome rigtig fint i Singapore når først ens abonnement blev aktiveret. Fik også lige sådan en besked, abonnementet har vidst nok tjent sig hjem
Velkommen hjem! Med 3LikeHome har du inden for de seneste 30 dage sparet mere end 5000 kr. på følgende udlandsforbrug: 790 MB data 0 t. 38 min. tale 8 afsendte sms'er Venlig hilsen 3Business
Fik flyttet et familiemedlem til 3 og sagde i den forbindelse ja til tv2play "gratis" i en månede. Det har så kostet 70 øre, bagatal men principsag. Jeg smed en mail afsted i søndags, hvor de ikke forstod det og mente jeg ikke havde regnet abonnementsprisen med. Fik forklaret det lidt tydeligere til en der så mente at det var mig der havde betalt 70 øre for lidt, men det var så lidt så de ikke ville opkræve mig. Efter endnu en mail (med udregninger der viste at de havde givet mig regninger for 70 øre mere end abonnementsprisen) mente han så at alt var i orden for jeg havde jo betalt de beløb som stod på regningerne. Det er ikke grundet kundeservice at jeg er kunde hos 3...
Jeg har haft gode oplevelser. Blev senest bong'et med et 99 krs "forlængelsesgebyr" ved køb af iPhone 7, som jeg aldrig nogensinde var blevet oplyst om, da det står på sidste side, og der var problemer med NEM-id, så den side kom jeg aldrig til. Der har jeg fået de 99 kr tilbage... men det er lidt ligesom SAS IT og "Call, Hang up, Redial" indtil man får løst sit problem.
Er der nogen der har et link til en oversigt over lander efterhånden? Et andet spørgsmål, er der nogen af jer, der har meldt jeres iphone til deres WiFi opkald?
https://www.3.dk/business/abonnementer/3likehome/#lande Og har prøvet wifi-opkald 1 gang, har dog sjældent dårligt signal i CPH
Ja, jeg bruger wifi-opkald. Har man dårlig dækning indendørs, så er det super fint. Man skal bede 3 om at åbne for det, før man kan slå det til på sin iPhone.
Ja, det noterede jeg mig, at man skulle, altså melde sig til, men hvis det fungerer, så er det vel bare, at prøve det.. har dog hørt noget med sine kontakter ikke vises i wifi mode..
Hvilke kontakter? Det eneste problem jeg har haft ifht wifi opkald er, at jeg ikke kan foretage opkald til udlandet, når man er på.
ok, det var det jeg mente, mange af mine opkald går til udlandet og det kan man ikke på WiFi kald (min ex kollega fortalte det..)
Bruger WiFi opkald i vores sommerhus, hvor jeg ellers skal stå på tæer ude i gårdhaven for at få dækning, det fungerer UPÅKLAGELIGT.
Jeg har fået den med mere end 5000kr flere gange. Her en besked med noget mere forbrug end det du havde haft. Lige bortset fra SMS, som jeg ikke sender så mange af...