4 billetter til New york sælges

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Thomas Jensen, 9/4/18.

  1. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    Hej Thomas

    Jeg tror vi har fanget, at du har en ven, som vil sælge nogle billetter til New York.
    Men hvis de koster 6.000 kr + 800$ i navneændringsgebyr, så er det billigere at selv booke nye billetter via f.eks. Momondo.dk.

    Så fin tanke at prøve at videresælge nogle økonomibilletter, men ikke attraktivt .
     
    alexanderln, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  2. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    He he - og igen - skarp i pennen som altid!!! :confused::confused::confused:
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Kunne da være attraktivt hvis man får et Guld kort oven i hatten?

    Jeg synes det er friskt at manden kommer med sådan et tilbud, vi behøver vel ikke slå ham i hovedet for det. Man kan bare takke nej :)
     
    klausbm, Nj4220, Henrik Olsen og 6 andre "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hvis manden reelt brænder inde med billetterne, som efter min ydmyge mening ser ud til at være helt reelt, så er det da et fint tilbud, hvis man kan bruge hvad han tilbyder, f.eks. Guldkortet.

    Hvis det koster 800 USD i navneændring, så man synes den samlede pris er dårlig, så kan man jo bare give manden et tilbud under de 6000 DKK for billetterne, sværere er det vel ikke ;-)
     
    jtraveler, Frequie, Nj4220 og 7 andre "Synes godt om" dette.
  5. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Quod dixi dixi :cool:

    Tolkning: Hvis man køber nogle billetter, der - fordi navneændringen er for dyr - ikke bliver brugt, så er det jo guldkortet man køber. :oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Hold nu op I er en gang gamle, sure mænd at høre på. Det synes jeg faktisk er ret nederen at se på.

    En gut brænder inde med et par billetter, sætter dem til salg og tilbyder et Guldkort som kompensation for navneændring. Lad os blot antage at de 200 USD pr. billet er korrekt. Så er det stadigvæk 10.000 DKK for de fire billetter, hvis man betaler de foreslåede 6.000 DKK for billetterne og INKLUSIV et guldkort som mig bekendt går for ca. 4.000 DKK.

    Det får man ikke ved at købe billetterne selv (ja jeg har selv slået op på Momondo fordi jeg var nysgerrig).

    Er man rigtig jyde, så byd dog 4.000 for billetterne eller 3.000, det er jo stadigvæk mere end 0 for vedkommende som brænder inde med billetterne. Så har man både fået en billig tur til New York og et Guldkort. What's not to like.

    @SebastianBruun - der er jo reelt ingen som taler om ikke at bruge billetterne, jeg synes det er nederen med de der konspiratoriske posts.

    Og hvis man ikke synes det er et attraktivt tilbud, så lad være med at byde og tænk hvad du vil! Som mit barns 1. klasse lærer siger "If you can't find anything nice to say, you can just keep it in your head". Den var der også mange voksne der kunne tænke lidt over.
     
    Frequie, Offlyer, Oletjala og 15 andre "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Sagen er, at den første mail var endog meget kryptisk formuleret - så kryptisk at det var svært ikke at se det som et skjult formål. Og så er det altid sjovt at udvikle en konspirationsteori...
    :oops:
     
    Schwert, Daniel K og Henry "Synes godt om dette"
  8. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,538
    "Synes godt om" modtaget:
    4,451
    Point:
    113
    Der er satme ikke megen hjælp at hente herinde!

    Manden/venner har billetter han gerne vil have en slat penge for, fordi han ikke ønsker at brænde inde med dem og tilbyder i samme ombæring et guldkort for at lokke en "kunde" til.
    Fred være med det, lad da manden handle og bestikke som han har lyst, hvis ikke du ønsker at købe så lad være!
    I behøver vel ikke lade hele verden høre, at det er dyrt, det en dårlig deal og alverdens teorier.

    Personligt ville jeg da snuppe dealen med det samme, hvis jeg selv havde tænkt på en tur i samme periode, prisen 10.000kr synes jeg er ganske fair og findes sjældent billigere. (med mindre man gider Norwegian)

    De billigeste A* fly jeg finderidag på momondo koster 12.800, hvis man skal have samme gode connection times, så en no-brainer for mig, hvis jeg skulle afsted i samme periode og kunne ændre navne.

    Håber du/i får dem solgt, held og lykke herfra.
     
    Senest redigeret: 10/4/18
    Ekeren, Frequie, jespersm og 9 andre "Synes godt om" dette.
  9. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    456
    "Synes godt om" modtaget:
    1,283
    Point:
    93
    4000 kr for et guldkort !!!!
    Det skulle jeg have vidst, før jeg stak knægten på 13 år et, som “bare skulle gives væk”
     
    jtraveler, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  10. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Som andre har skrevet er spørgsmålet ganske kryptisk formuleret og hvis man gerne vil sælge et produkt, med restriktioner videre, bør man da undersøge og klart melde ud hvad gebyrene er for navneændring og om der evt. yderligere kommer flere fees oveni.

    At kalde andre debattører "nederen" og så længere nede quote "If you can't find anything nice to say, you can just keep it in your head". er en anelse selvmodsigende....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Lad mig hermed præsentere sidste ny medlem ------- DSGK#2 !!! :D:cool::D:cool:
     
    obs, alexanderln, Søren G og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side