Jeg har lige bestilt nogle bonusbilletter til USA. I den forbindelse var jeg interesseret i hvor længe inden afgang man kan afbestille dem mod betaling a gebyr. Der står en masse om ændring of afbestilling af billetter på SAS' hjemmeside, men jeg kunne ikke finde det jeg ledte efter. Heldigvis er der et link i bookingbekræftelsen: Godt SAS! Da jeg så klikkede på linket, fik jeg: For at komme til sagen, er der nogen her der ved hvad de gældende regler er?
Der står noget her: SAS Bonusbilletter – Book med dine EuroBonus-point | SAS Opsummeret: Afbestil/ombook op til 1 time før afgang, hvis dine point er gyldige (mod gebyr). Gyldige EuroBonus-point bliver krediteret på din EuroBonus-konto. Afbestillings-/ændringsgebyrer for flyvninger til/fra Asien og Nordamerika: 75 EUR/750 SEK/750 NOK/525 DKK/75 USD/96 CAD.
Super, mange tak! Så fandt jeg bare ikke det rigtige sted. Afbestilling op til 1 time inden afrejse er jo faktisk rigtig fine vilkår!
Ja det er ikke helt skidt, brugte det selv i foråret.. Afbestilte mine SAS plus 12 timer før afgang og bookede biz
Stortset ingen af linksne i SAS booking bekræftigelser virker efter at de ændrede deres website for over 1 år siden. Har gjort diamond mail opmærksom på dette flere gange, men intet er ændret endnu.