Tog fat i Mastercard for noget tid siden og gjorde indsigelse på de manglende refunderinger, 3 ugers ventetid på deres email (stod der var op mod 6 ugers vente, så meget fint) og så skulle de bruge nogle emails angående aflysning og kontakt med flyselskabet. Det fik de samme dag, dagen efter fik jeg en email med nedenstående.
"Vi har krediteret beløbet på dit kort nu og dette kan du se på næste måneds kontoudtog og på din e-saldo i løbet af to bankdage.
Vi forbeholder os retten til at opkræve det igen hvis reklamationen ikke bliver godkendt. En af grundene til dette kan være at Brussels Airlines selv har foretaget en korrektion, det kan også være at de mener at købet er korrekt, og der må de begrunde hvorfor de ikke kan acceptere reklamationen. "
Kæmpe fan af dette og rart ikke at skulle spilde min tid på fly selskaberne mere.
Money in the bank!!!
Kan kun anbefale det hvis i har penge udestående.
Vi havde dog lige booket en tur til Frankrig om 2 uger så den skal jeg nok også i gang med om kort tid da jeg ikke regner med at de åbner grænsen før 13/9.
Dog har jeg allerede snakket med forsikring og den burde være easy peasy med fly og lejlighed.
Så nu står den på at finde et sted i Portugal, Grækenland eller Italien man kan hygge sig 2 uger med datteren, kæresten og sviger mekanikken.
God weekend derude.
Click to expand...