Arbejde - mange rejsedage. For og imod?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af DanielBahn, 5/2/18.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,402
    "Synes godt om" modtaget:
    12,813
    Point:
    113
    Et lille pip herfra:

    Har også engang haft en projektleder, der gennemgik min rejseafregning med tættekam og ville påtale, hvad han syntes var en dyr middag (mener det var et par hundrede kroner i København, hvor jeg skulle overnatte).

    Også oplevet, at den person, som bestilte flybilletter syntes, det var helt OK, at skulle vente 8 timer på hjemvejen i Frankfurt og flyve fra Billund kl. 6 om morgenen selvom vi kunne komme af sted fra Aarhus ved 8 tiden. For som hun sagde: De billetter er billigere, og der er jo ingen grund til at rutte med firmaets penge. Besparelsen var oftest er par hundrede kroner.

    Konklusion: Tjek firmaets rejsepolitik - for det er også vigtigt, at du rejser under ordentlige forhold.


    Endelig tak for at dele familiens overvejelser.

    Mit råd er ligesom mange andres: Hvis det er dit drømmejob og der er fuld opbakning fra hele familien (inklusiv de vigtigste back-up personer), så slå til.
     
    DanielBahn, Claus Heine, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. DanielBahn

    DanielBahn VIP medlem

    Beskeder:
    613
    "Synes godt om" modtaget:
    1,679
    Point:
    93
    Takker for opmærksomheden :) Skal nok holde tråden her opdateret..

    Nu er jeg bare en ung knøs fra provinsen, så en løn på 41-42.000 kr inkl. pension, ville gøre vores liv en smule mere komfortabelt - både når jeg var hjemme og ude ;)
     
    Frequie, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Det omvendte er også muligt. Jeg boede hos familie til en konference og havde aftalte at tage dem ud til middag en af aftener på firmaets regninger. Eftersom det var i Prag, endte regningen for en fin middag til 4 voksne og et barn på lidt over 500 danske kroner. Det blev påtalt, at det var for billig o_O
     
    asf, Frequie, Nicki Lolk Sørensen og 6 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side