Bedste lounge i CPH?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Oliverankjaer, 21/12/17.

?

Bedste lounge i CPH

  1. Aviator Lounge

    1 vote(s)
    10.0%
  2. Regus Express

    0 vote(s)
    0.0%
  3. SAS Loungea

    6 vote(s)
    60.0%
  4. Atelier Lounge

    1 vote(s)
    10.0%
  5. Aspire Lounge

    2 vote(s)
    20.0%
  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    Jeg ved ikke om man kan komme ind i dem bagerste Aviator lounge uden at flyve på business? Det er i hvert fald dem perfekte morgen lounge med mad og aviser i lænestolene mens man ser solen stå op over landingsbanen.

    Ellers er eventyr loungen også rigtig fin hvis man kan snige sig igennem paskontrol, men synes generelt ikke maden i CPH er fantastisk - så er mam bedre tjent med at bruge 200 kr på lagkagehuset :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Mit begrænsede brug af lounge i CPH består af SAS (nederste etage) og Aspire. Ingen af dem ville jeg betale penge for at komme ind i.

    Gå til Lagkagehuset for morgenmad i stedet for.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Du kan være sikker på det var nedenunder jeg skar da selv mit rundstykke og ost, kylling presset til pølse var skåret ud :p, jeg kommer aldrig til at betræde "guldstuen, refugiet, sanitoriet, hospicet" den er for gamle sure personer (politisk korrekthed) der transporteres af SAS dem er der mange af herinde :p og ikke unge rørige knotten knægte som jeg :D
    Men der er jo også kun adgang for de sure gamle personer, men hvis man bringer den i spild kunne man også forslå Al Safwa eller Concord room tag en cabana og bestil morgenmad ;) - Jeg vil dog erkende de sidste 2 gange til Norge der har jeg klaret morgenmad ved B "Soen", en latte og croissant i dag var jeg frisk så fik mig også en choko aupain samlet pris 67 kr og det er nu også udmærket.

    @copenhagenboy hvor lang tid layover har du i Schweiz, det er jo kun lige en times flyve tid og lur mig om de ikke har en bedre anretning dernede og billigere end CPH, på min tur med Qatar på BIZ sultede jeg mig selv for bedre at kunne sætte pris på Al Mourjan i Doha - det er vigtig med drikke så det fik jeg men ikke noget tørt i LCA o_O:rolleyes:
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  4. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    ...og papiraviser, man kan sidder og hygge sig med :)
     
    banditten og Henry "Synes godt om" dette.
  5. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    SAS ved bedst, hvad der er godt for os, så derfor har de meget strenge regler for, hvornår man må drikke alkohol, og derfor findes den slags syndige ting ikke om morgenen.
     
    THammer, Henry og tbh "Synes godt om dette"
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nogen der har styr på det bedste kaffeudbud, hvilket er mere relevant for mig end diverse snaps og morgenbitre?

    Min erfaring med Aviator/Aspire er, at det er elendig kaffe fra en Wittenborgmaskine vi havde også dengang jeg læste i syttenhundrede hvidkål.. SAS har bedst kaffe, men hvad med de andre lounges?
     
    Ulrik, clager og Henry "Synes godt om dette"
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg synes at have set beviser på det modsatte, postet af dig selv:D det kan godt være det også var kaffe, men du fik da en lille en til!
     
    SophieHendriksen, clager og Henry "Synes godt om dette"
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ja ja, men det er om lørdagen når jeg har adgang til loungen... ellers tænker jeg du skal se de andre billeder jeg har postet, der mener jeg der er en tendens til noget godt kaffe...
     
    Henry og clager "Synes godt om" dette.
  9. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Atelier har ikke en Wittenborg, jeg kan ikke huske om kaffen var meget bedre, men værre kan den næppe blive.

    [​IMG]
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Enig, håber at når Tanten åbner deres nye lounge i CPH om gud ved hvornår at de også får barista service som de har i den nye lounge i Oslo - og som er standarden i Australien og NZ (Air New Zealand, Virgin Australia og Qantas lounges)
     
    Beaglen, SophieHendriksen, Henry og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side