BonusfeberDO - Tur til Madrid med SAS i september

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 20/5/14.

?

Hvilke weekender kan I deltage i september

  1. Fredag den 5/9 til søndag den 7/9

    25.0%
  2. Fredag den 12/9 til søndag den 14/9

    75.0%
  3. Fredag den 19/9 til søndag den 21/9

    75.0%
  4. Fredag den 26/9 til søndag den 28/9

    75.0%
Multiple votes are allowed.
  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    ØV! Kan desværre ikke komme fra AAR tidligere end 6:50 med ETA 7:20, vil nok være liiiiiidt satset (da de jo ikke har flyttet indenrigsterminalen endnu o_Oo_O ) og havde endda hul i kalenderen, med en bedre halvdel der er på personaleweekend!!! :(:(

    Med mindre mine BF venner kan garantere at de laver så meget kaos ved boarding at de forsinker afg. om nødvendigt ;););)

    Så jeg må nok vente med at tage med på en smuttur til en anden god gang (og blot for ikke at blive hetzet, da jeg jo tidligere har kaldt MR for noget "flytosser" gør, så er det ikke for pointene, men en hyggetur med "drengene", god mad, vino og løgnehistorier, er jeg sgu HELT med på :p:p:p )

    /schwert
     
    Henry, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg faker gerne en knæskade i gaten på vej til sædet.....

    Men her er der både 10K point for turen i plus og dobbelt point på Hilton så helt uden point er det ikke jo - men hyggen er i højsædet og Rune har inviteret til højbords i centrum for os bønder der vil bo i lufthavnen.
     
    Henry og Schwert "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Henrik Olsen - det var nu en fin tur dengang... tiden går, men hvorfor jeg tænker på den her tråd er fordi, at jeg læste Norwegian nu også lukker fra Madrid til CPH... så er der Ryanair og Iberia Express tilbage... - utroligt et netværksselskab kke kan opretholde en rute imellem 2 hovedstæder..

    https://check-in.dk/norwegian-lukker-nordiske-madrid-ruter/?

    "...Derfor bliver seks korte ruter lukket i løbet af de kommende måneder. Den 27. oktober ophører Norwegian med at flyve fra Madrid til Stockholm og Palma de Mallorca, og den 8. januar 2020 lukker ruterne til København, Reykjavik, Tenerife og Las Palmas."
     
    Henrik Olsen, Baadsgaard, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Man får nok ikke 10.000 point på Plus som vist i @Henrik Olsen screenshot tidligere i tråden.
     
    Kenneth K, Henry, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg syntes at Barcelona og Madrid altid har været lidt svær at få gode fast forbindelser til fra Norden. Det er utroligt men ruten er måske for lang og for lidt cargo og business kunder?!!?

    @Kristian - turen var god. husker den ganske godt :)
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Har længe undret mig over manglen på ruter til Spanien fra SAS (og selv når de gør, er det med meget få afgange som til BCN) - som også står i kontrast til antallet af ruter til eks. Italien (hvor der er mange afgange til selv mindre byer).

    Mon det har noget med Spanair at gøre? Altså at mange af de ruter man havde tidligere var Spanair ruter, som så forsvandt
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.

Del denne side