Det lykkedes !! 1000 tak! Det er jo fantastisk! Bedre rejse til færre point, det klager man ikke over
Jeg fik courtesy upgrade på min tur ARN -HKG. Jeg havde endda købt OT, fik at vide 2 dage før afrejse at den var blevet afvist. Senere samme dag fik at jeg fik at jeg som loyal ville blive upgraded fra Go til Plus
Troede courtsey upgrade kun virkede på rene cash billetter. Altså, at man var udelukket fra det hvis man fløj på en bonusrejse eller på en cash & points rejse. Men godt at høre hvis det gælder overalt
Hov hov. Så røg min første tur til Hong Kong på Plus i kurven. Glæder mig til at opleve byen i 4 dage
Måske er det bare mig, der studser over det. Men når man læser teksten på SAS' hjemmeside så står der eks. ud for Rejser i DK, NO og S, at rejserne er tur/retur - efterfulgt af 10.000 point både for Go og Plus. Rent faktuelt så tolker jeg det dermed som om, jeg eks. kan flyve cph-osl retur for blot 10.000 point på Plus. Men når jeg booker, så står der naturligvis 20.000 i alt for retur. Spørgsmålet er om man kunne gøre krav på at få turen til de 10.000?
Underligt - jeg må slippe 20.000 - se vedhæftet, hvor jeg har taget et eks. Der er godt nok rabat fra 30.000 til 20.000, men som jeg læser det burde det vel være til 10.000? Eller tager jeg fejl. Det er jo sådan jeg læser kampagnen hos SAS. Og ja, det er inden for perioden.
Jeg er med på, at jeg i realiteten får plus til go-pris, da den normale go er 10.000 hver vej. men men.. det var egentlig det, der var mit spørgsmål: For i kampagnen lister SAS det op som om, du kan få T/R for kun 10.000 i alt. Men det handler jo nok om, hvordan man tolker det.
Retter lige mig selv. Indenrigs i plus til 10K - men nordisk, dvs mellem CPH og OSL, 20K i plus. Sorry