Budget - giver gratis mulighed for at kører deres biler til bestemte udlejningsssteder

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Henrik Olsen, 2/1/14.

  1. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Der står på deres hjemmeside at man selv skal betale for bro og vej udgifterne. Og det virker heller ikke som om de betaler for transporten frem. Så den er ikke så attraktiv som budget som betaler alle udgifter i forbindelse med turen. Både frem og tilbage
     
    Simon Toft, tbh og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    alexanderln og tbh "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Du er hurtig ude! De giver ikke engang flybillet tilbage denne gang... Jeg er alligevel i Bruxelles og skal mod IAH i morgen, så behøver ikke ærgre mig denne gang :)
     
  4. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Før i tiden har de betalt fly retur, men ør de ikke rigtig mere, så ser ikke rigtig værdien i det for mig længere andet en at jeg kan skrabe "en" segment sammen eller 500 EB.
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    https://www.facebook.com/BudgetBiludlejning/

    i dag var der 2 ture, en til Paris:

    Budget Biludlejning betaler fly (max 1000 kr), færge eller bro og brændstof. Alle andre udgifter står føreren selv for.

    og til Linköping:
    Budget Biludlejning betaler tog (max 1000 kr.), bro og brændstof. Alle andre udgifter står føreren selv for.

    Vel ok ikke? man får flybillet/togbillet, ved så ikke om man kan komme til paris for 1.000kr...
     
  6. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    De var fra Paris og Linköping, men jeg så dem godt ;)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    man kunne godt til under 1.000 kr med easyjet, eller SN hvis du kan køre retur på under 7 timer :p Muligvis også SAS ungdom for nogle af os..
    Jeg kunne godt tænke mig at prøve en gang, men det har aldrig passet og har slet ikke tid i øjeblikket... Og det skulle også helst være en tur der i hvert fald gav lidt EB point til at dække de udgifter man ikke kan undgå at have...
    Nogle der ved noget om hvordan det fungere med forsikring? Har ikke lyst til at have parkeret et sted og få en ridse (igen) og så ikke have nogen forsikring eller skulle tage det med min egen.
     

Del denne side