5 guys er, synes jeg, vanvittigt overvurderet. Bliver lige skuffet hver gang! Er man på vestkysten synes jeg Inn-N-Oit er godt, mens Z-burger i DC området er anbefalelsesværdigt, hvis det skal være en 'kæde'
Jagger på istedgade. Virkelig god smag og snaskede uden at det er for meget. Ellers synes jeg også sliders er gode, på trods af at det er et poppet bud.
Vældig interessant tråd. Hvem craver ikke en god burger! Og jeg er vældig enig. 5 Guys er temmelig overrated. Synes deres burgere er tunge og vældig kæderestaurantagtige (hvilket jo det er, men alligevel). Nogle af mine favorites i US: Shake Shack (også i UK, ME, Japan) In-n-Out (primært Californien, Nevada, Texas) Habit Burger (Californien) DMK Burger (Chicago) Epic Burger (Chicago) Danske favoritter: Yoburger Burger & Bun Har også fået en virkelig lækker burger engang på noget der hedder Kraze Burger i Seoul og Singapore, men er ikke sikker på de findes mere.
Besøgte Tommi's Burger Joint i Kødbyen forleden. Ifølge Børsens madanmelder skulle det være noget af det bedste i CPH og at sammenligne med Juicy Burger. Jeg faldt ikke i svime over den, men det var kvali og anbefalelsesværdigt - og priserne er yderst overkommelige. 94 DKK for burger, fritter og en lille cola
Skal simpelt hen huske at få taget billeder af burgerne... men var nede på Gasoline Grill i Landgreven/Borgergade forleden - det er en lillebitte tankstation hvor "butikken" er konverteret til burgerjoint - det var rigtig godt! Fik en butterburger, der, som navnet antyder, sejlede godt i smør, sammen med klassiske bølge-pomfritter med godt med vinegar-salt Næste på listen er The Black Cock, som er en vogn der holder til inde på Kultorvet...
Skal til Milwaukee og Green Bay om et par uger. Har overvejet om jeg skulle prøve en Butter burger, men ved sgu ikke helt om det bliver for meget. Har været der 5 gange nu, men endnu ikke prøvet en butter burger, men mon ikke det skal prøves nå .. Til gengæld fik jeg prøvet deep fried cheese curds sidste gang. Hold da op de smager godt. Kører Chicago op til Green Bay med nogle dage i byen, og football. Så fed oplevelse.
Fed video - jeg håber lidt Gasoline Burger holdt igen med smørret, det virkede i hvert fald ikke som om det sejlede *helt* så meget Min favorit fra videoen må uden tvivl være dem der dybsteger deres bøf og så er den "færdig" når den flyder ovenpå—det er jo sindssygt!
Blandt kæder er jeg lidt fan af Carl's Jr's Charbroiled snaskere. @Henrik Olsen Fantastisk dokumentar!!!!
Jeg er helt vild med 5 guys. Særligt fordi at for os der ikke spiser kød er der en super god vegetarisk mulighed, der smager nøjagtig lige så snasket som den kødfyldte slags. Hvis der i øvrigt er nogen der tør, så prøv den veganske burger med pommes fritter på Jægersborggade hos Astrid og aberne Spiseriet. Det smager himmelsk.
“Sliders” v Enghave plads, Vesterbro i en by kaldet københavn. Crazy go’e sliders. Top saftige og nogle moderne snaskede ting de har proppet i. Og det er positivt ment. Månedens special var deres fortolkning af en bøfsandwich. Fuck hvor smukt når der blir sat remo til!(dog ikke den afbilledet)