Check in af bagage

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af ThomasG80, 17/8/23.

1. tbh

tbh VIP medlem

Beskeder:
    3,136
    "Synes godt om" modtaget:
    8,210
    Point:
    113
    Flink nok check-in medarbejder fra united i BOG, forsøgte mange forklaringer om det kunne ikke gøres med internationale afgange via USA, forskellige selskaber, og så bare fordi Colombia er anderledes og andet sikkerhed herfra.
    Jeg sagde ok, jeg havde gjort det internationalt før og det ville have hjulpet mig, men jeg forstod godt at jeg ikke var berettiget til at få tagget tasken hele vejen.
    Han spurgte så om han kunne se billetten, snakkede med en superviser, tastede lidt ekstra, og vupti så var der en bagagelabel til hele turen. Medarbejderen bekræftede at det var meget sjovt at finde ud af det i systemerne.
    Nu slipper jeg for at skulle ud fra airside i IAD, og vente på sas check in åbner, og jeg kan gå direkte i polaris loungen
    20230926_212113.jpg

asf, THammer, Erwin Lansing og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    932
    2,754
    Point:
    93
    Det glæder mig det lykkedes for dig. Jeg har nemlig en lignende tur i november med United fra SCL til MIA, og derfra hjem med sas på en anden billet. Det ville være fedt hvis jeg kan få tagget bagagen hele vejen. :)

tbh og Beaglen "Synes godt om" dette.
  3. Jeblin

Jeblin VIP medlem

Beskeder:
    932
    2,754
    Point:
    93
    En lille update fra UA846. Det lykkedes at checke min bagage hele vejen til CPH, på to forskellige billetter hhv UA SCL-IAH-MIA og SK MIA-CPH. United agenten i SCL var helt ualmindelig venlig, og havde helt styr på det da jeg bad om få bagagen checked hele vejen. Han bad blot om reservationsnummer og klarede så det hele på 5 min. Var dog lidt nervøs, for det er bestemt ikke altid servicen er specielt god her i Chile...

Beaglen, Nielspg, asf og 4 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side