Co-branded SAS/Diners Club kort - på vej til udfasning ?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 6/6/16.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    tog bare udgangspunkt i mit kort, det udløber 2017, ved ikke om andre har fået deres fornyet efter? Nogen der har det?
     
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Næh der er vist ikke noget som er blevet bekræftet fra officielt hold, hverken det ene eller andet.
     
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    https://insideflyer.dk/danmark-stadig-kreditkort-uland/

    Slut med SAS Diners Club

    [​IMG]Det er dog ikke længere muligt at nytegne et SAS Diners Club kort. Denne kortløsning er ikke længere tilgængelig på SAS.dk og det efterlader altså de danske kunder med et meget skrabet udvalg.
     
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Den så jeg godt. Men der er vel ikke meldt noget ud fra SAS eller SEB officielt, andet end at de har fjernet links m.m. på hjemmesiderne ? Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget brev eller e-mail eller røgsignal...
     
    tbh "Synes godt om" dette.
  5. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Fandt lige vilkårene. I værste fald er det dette vi ser ind i:

    Bestemmelser for optjening af point via Diners Club


    Deltagelse

    1.1
    Alle indehavere af private kombinerede Diners Club SAS EuroBonus-betalingskort deltager automatisk i optjeningen af point. Deltagelse er gratis.

    Det er en forudsætning for deltagelse i programmet, at kortindehaver er medlem af EuroBonus i Danmark.
    1.2 Diners Club har til enhver tid ret til at bringe pointoptjeningen til ophør uden varsel. Allerede optjente, men endnu ikke overførte point, oprundes til nærmeste hundrede og overføres til SAS EuroBonus. Diners Club er berettiget til at ændre nærværende betingelser med 3 måneders skriftligt varsel til medlemmerne.
    ...
     
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Venter stadig på mit kort, der normalt kommer lige før St. Hans (kortet udløber i juli). Ringede derfor til kundeservice for at høre, om kortret er på vej.

    "Det sender vi en uge før udløb af det gamle kort", siger den venlige dame. "og du skal først blive nervøs, hvis du ikke har modtaget kortet 2 dage før udløb".
     
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Har lige modtaget nyt Master Card.

    Min optjeningsperiode udløb ved udgangen af april - og det gamle MC kort gælder indtil udgangen af juli.

    Redigering: Men jeg har ikke set noget til mit nye Diners kort
     
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det lyder lidt forkert i mine ører. Hvad hvis nu du stod og skulle afsted på en længere udlandsrejse 14 dage inden udløb af det gamle kort (hvilket vel slet ikke er utænkeligt i juli)...

    Tænker lige om det mon kunne være værd at ringe til deres kundeservice igen og se om du får samme svar. Når du så ovenikøbet har fået dit Mastercard som jo også udstedes af SEB, så bliver det jo endnu mere mystisk. Med mindre at de helt er holdt op med at udstede nye DC kort.
     
  9. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Helt enig. Jeg venter lige ugen ud - og så kontakter jeg dem igen.
     
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,783
    Point:
    113
    Fik det nye SAS-Diners kort i fredags (Nu har jeg også haft kortet siden 1999). Så det er kommet, dog lidt senere end de andre år :)
     
    silferlood, CHA211, Kenneth K og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Godt at høre.

    Så mangler vi bare at finde ud af hvorfor man ikke længere kan nytegne kortet.
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.

Del denne side