CPH Advantage

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Simon Toft, 20/5/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Gin er godt - meget gin er meget godt :)
     
  2. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Tager du noget med når vi skal til Madrid? :D
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Vi køber da noget i lufthavnen :) Men husk på at Spanien er et dejligt land at gå ud og spise for ting som rødvin og cava er dejligt billigt så der er ikke nogen grund til at tage noget med :)
     
  4. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg har et spørgsmål: Havde i går bestilt for over 1000 kr på Taxfree.dk (med kampagnekode) som burde give mig 10.000 ekstra points.
    Men indtil videre kan jeg kun se de 1500 points (er plus-medlem) fra da jeg betalte i lufthavnen.

    Ved I om der kan være sket en fejl? Eller om de extra points fra Taxfree.dk plejer at tikke ind lidt senere?
     
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kender ikke så meget til CPH Advantage, men generelt med bonusprogrammer er det ikke unormalt at ekstra point fra kampagner kan komme senere og køres i "bulk"...
     
  6. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg havde ikke nødet at skrive - nu, præcis 24 t efter mit køb, har jeg fået de 10.000 ekstra points ;)
    - så kan der købes lidt ekstra godter næste flyvetur :)
     
    Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Sidste år byttede jeg godt DKK 1.100,- i point til taxfree. Det car kun via parkering og så køb i butikken når der var promo. Det sjoveste var købet af 10 flasker gin til spotpris med ekstra point til kontoen. De kiggede da det blev hentet. Tippet var fra en kollega som også syntes de kiggede når man lige hentede 10 flasker :)

    Så det er et godt program i mine øjne og udnytter det maksimalt da det giver penge på kontoen i sparet parfume etc. som jeg skal købe alligevel.
     
  8. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Har ikke gidet at sætte mig ind i det men nu er der 11.000 pts i bonus ved køb på 1.000 kr (rabatkode 'TILLYKKE2014') hvilket jo så giver 12.000 points. Det lader jo til man kan handle i lufthavnen for dem, men hvor mange skal man bruge = hvor meget er de værd?
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    "hvert Bonuspoint har en værdi på 1,5 øre. Medlemmer får - alt efter medlemsniveau - tilskrevet basispoint svarende til følgende:

    CPH Advantage Basic: 1,5 % af købet
    CPH Advantage Plus: 2,25 % af købet
    CPH Advantage Premium: 3 % af købet"

    165kr i bonus, 180 kr i alt.
     
  10. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,273
    "Synes godt om" modtaget:
    2,118
    Point:
    113
    og så er der jo en rabatkode lige nu, der giver 11.000 point, hvis man køber for over 1000 kr. i tax-free, den hedder TILLYKKE2014 :)
     
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Noterede mig, at man optjener EB point også hos CPH Advantage, 500 point ved køb for over 1000kr..

    image.jpg
     
  12. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Det er enten eller. Jeg har vurderet at selve advantage pointene er mest værd, da de direkte kan bruges som delbetaling på Tax Free køb.

    Dertil er mange af de køb jeg laver under 1.000,- og derved ikke i target.
    I 2014 fik jeg godt 1.000,- ud i rabat på Tax Free købet til jul.

    Det er primært parkering og smindkøb der giver mig dette.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  13. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Den baresso der ligger lige i ankomsthallen overfor DSB's billetsalg, tager de imod CPHA kortet som det eneste "udenfor" lufthavnen?
     
  14. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Ifølge CPH kan du også benytte dit Advantage kort i Baresso i Terminal 3 (landside) De er dog ikke de eneste, idet du også optjener point hos WHSmith. ;)
     
    Simon Toft "Synes godt om" dette.
  15. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    Jeg har CPH ADVANTAGE PREMIUM STATUS. Jeg modtog en gave fra CPH (en flaske rødvin) pr. bud hele vejen til Næstved plus et kort med én adgang til Aviator loungen. Det er da en flot gestus.
    Jeg har lige nu 153.419 point = dkr 2.301, og for knapt et halvt år siden havde jeg point svarende til dkr 1.800, heraf har jeg købt for dkr 1.300, så ens konto vokser hurtigt.

    - Jeg optjener point fortrinsvis på parkering. På én og to-dages rejser parkerer jeg altid på P8.
    og
    - Ved længere rejser benytter jeg "We Park You Fly". Hver gang står min bil parkeret på P8, super. Nederste etage på P6 afleveres bilen : mellem P6 og P8 på -2 etagen findes en gitterport, hvor de let kan køre bilen ind på P8, genialt, for så holder den ikke ude i sne og sjap.
    og
    - Når jeg f.eks skal til HKG i feb er udrejsen torsdag og hjemrejse mandag, dvs jeg har bestil weekend tilbud på P8.

    Som Premium får man dobbelt antal point i forhold til ens udgift i kroner.
     
    rasmus.emil, Ulrik, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  16. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    Super flot af CPH at anerkende en god kunde på den måde. :)

    Når det så er sagt syntes jeg i dagligdagen godt at der kunne være flere fordele for CPH Advantage Premium medlemmer, på trods af at man tilhører den "bedre kundegruppe" får man reelt kun hvad der svarer til 1% ekstra i bonus og mærker ellers ikke noget til denne status i programmet...:(
    - Men igen, fint hvis de begynder at belønne Premium medlemmer med lidt gaver.
     
    Beaglen og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  17. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Mener også at de engang havde gratis lounge-adgang. Men det var dengang man skulle bruge 10.000 kr p.a. og man kun kunne tjene point på forudbestilt taxfree og parkering.

    Og fin service for Premium-kunde. Er selv *kun* Plus, og ikke modtaget noget, men kunne også være rart med særlige rabatter kun for gode kunder :)
     
    PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  18. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Det har før været fremme her på forum, at det var så som så med om points blev registreret, når man brugte CPH advantage hos eksempelvis Mash i lufthavnen - og at man derfor skulle sende billeder af bon til CPH advantage for at få sine points (hvilket man jo ikke gider)
    De har fået opdateret systemet for nyligt så nu kører det - og bla hos Mash kan man se points umiddelbart efter betaling - så nemme points at få på kontoen der
     
    asf, tbh, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Godt at høre - jeg har heller ikke orket efterregistrere. Den slags bon'er gemmer man kun hvis de kan trækkes fra eller refunderes:oops:
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,558
    "Synes godt om" modtaget:
    6,712
    Point:
    113
    CPH Advantage medlemmer og andre hyppigt-CPH-rejsende : Har I også fået en invitation til Housewarming i Terminal 2, 19.april ?
    Eller det er måske for alle, der passerer lufthavnen ?
     
    asf, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side