CPH Advantage

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Simon Toft, 20/5/14.

  1. Mathias

    Mathias Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    93
    Point:
    18
    Jeg er en af dem som har brugt det rigtig meget, har blandt andet købt en b&o højtaler for nogle år tilbage, udelukkende betalt med points. Så er ret skuffet over de nu lukker det ned.
     
    AMJ og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Parkering er den primære (stort set alle ture under 5 dage), men også diverse andre ting (mange bække små). Det er lidt et tilbageskridt - og understreget blot at Danmark er et uland hvad bonus- og kreditprogrammer angår.
     
    AMJ og Henry "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    Jeg har brugt Advantage utroligt meget på parkering Direct. Som Premium kunde er jeg blevet " belønnet " med vin samt et kort til Aviator loungen. - Omvekslet til kr har jeg handlet for ca. 5.500,- kr i taxfree.
     
    AMJ og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Der har også været problemer med at bruge kortet i restauranterne og manglende kendskab fra personalet.
    Jeg har nogle gange sendt kvitteringer ind på mail, men gad ikke til sidst, så seneste post på min konto er fra april, selvom jeg troligt har vist og fået scannet kortet. Eneste sted hvor jeg har oplevet det spille, er i taxfree. Et bonusprogram er jo kun godt hvis alle på begge sider af disken synes om programmet og bruger det aktivt og ser det som et plus.
     
    PENSIONISTEN, Kristian, AMJ og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side