CPH-LAX-ASIEN-NYC-CPH (Island hopper?)

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Sebastian011, 2/11/15.

  1. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
  2. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
  3. rasmus.emil

    rasmus.emil VIP medlem

    Beskeder:
    163
    "Synes godt om" modtaget:
    344
    Point:
    63
    New York er absolut en dyr (somme tider grotesk dyr!) by, at bo på hotel i, særligt hvis du ønsker at bo på Manhattan.
    Hoteller og prisniveauet i NY har tidligere været diskuteret i denne tråd, hvor flere hoteller nævnes som prisvenlige: NEW YORK, SKAL MAN BO TÆT ELLER LIDT UDENFOR???

    - Ellers er der jo alternativt Airbnb, hvis man altså er til denne type overnatning...
     
  4. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    713
    "Synes godt om" modtaget:
    1,229
    Point:
    93
    8000 for 8 nætter er lidt voldsomt synes jeg, specielt efter at have rejst i tre måneder. Var nu mest ude i noget hostel, hvis ikke der lige byder sig et tilbud som fejlprisen der desværre ikke virker på mine datoer :/
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    NYC og billigt er jo bare ikke lige til. Men altså du kan vel få overnatning ned til $50 per nat... vi er nok det gale forum at spørge om hostel råd hos :)
    http://www.tripadvisor.com/HotelsList-New_York_City-Cheap-Hostels-zfp20316.html
     
    clager og rasmus.emil "Synes godt om" dette.
  6. Michaelolesen

    Michaelolesen Aktivt medlem

    Beskeder:
    104
    "Synes godt om" modtaget:
    208
    Point:
    43
    Jeg har for år tilbage boet på HI New York (det vi i DK kender som Danhostel) og det var aldeles udmærket til en kæresteweekend. Husker også prisen som helt OK, og det gav luft i budgettet til mere sjov ude i byen. Det ligger ved 104th Street, men tæt på metro, så man kommer hurtigt rundt. Jeg kan i hvert fald anbefale stedet.

    www.hinewyork.org
     

Del denne side