DanTaxi & Eurobonus

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af jacobb, 6/5/15.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Så må man da virkeligt sige at det her virker for dem!
     
    frankbrix "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Har nu kørt 4 gange med Dantaxa og hver gang oplyst mit EB nummer, første gang for 1 måned siden og har ikke modtaget nogen points endnu, skuffende!
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har heller ikke modtaget nogle point fra mine 2 ture med DanTaxi.
     
  4. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg har brugt Dantaxi på nogen gadeture hvor chaufføren ved betalingen har sagt der ville komme EB point når han så jeg betalte med mit DC eller MC EB kort men ingen point er kommet på kontoen så chaufførerne må være fejlinformerede. Reglerne siger jo også det kun er ved telefon forudbestilling.
     
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Strengt taget får du vel points når du bruger dit SAS MC / Diners... Bare ikke noget ekstra ved at bruge Dantaxi
     
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Helt rigtigt - men Dantaxi tager så også gebyr på 0,75% hvor nogen andre taxiselskaber er gebyrfri med MC/DC kort
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvem er det? Jeg ved Taxinord (som jeg foretrækker) også tager gebyr.
     
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Halvdelen af Taxinord 4x48 vogne tager ikke gebyr - ved ikke hvorfor men ved nærmere eftertanke mener jeg ikke at have trykket pincode hvor der ikke var gebyr på MC/DC kort
     
  9. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Jeg har kørt to ture. Har fået point for begge. Der gik dog en 3-4 uger før point dukkede op på kontoen. I betragtning af at jeg måske har kørt taxa 10 gange siden jeg opdagede tilbuddet, så må man sige at udbyttet af programmet er helt nede i småtingsafdelingen.

    Jeg synes dog det er fint, hvis man nu kan indtaste EB nummer i app'en. Det vil nok gøre, at jeg bruger det mere. Det var ikke særlig bejligt at skulle ringe ind og hænge i en telefonkø for at overdrage nummeret mundtligt.
     
    bertil storr "Synes godt om" dette.
  10. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Jeg har et par ture lige i starten da DanTaxi kom med på eurobonus, dem fik jeg ikke point for, der var åbenbart lidt indkøringstid. Jeg har ikke kvitteringerne så gider ikke jagte de point. Men de sidste par ture hvor mit EB nummer har stået i kommentarfeltet har jeg fået point indenfor 72 timer
     
  11. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Tog taxi tirsdag d. 7. Booked via dantaxi app. Point allerede på eurobonus kontoen d. 8
     
  12. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    DO. Fuldstændig samme oplevelse som frankbrix ovenfor.
     
  13. Matzaar R

    Matzaar R Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    6
    Point:
    3
    Der kan skrives ind til Dantaxi hvor linket står på deres hjemmeside. Det er også derfra jeg fik besked om at Appen kan benyttes!
     
  14. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Er det så bare i kommentar feltet at jeg skal skrive mit EB nummer ind?
     
  15. Matzaar R

    Matzaar R Nyt medlem

    Beskeder:
    11
    "Synes godt om" modtaget:
    6
    Point:
    3
    Yes: man skal blot skrive sit EB-nummer ind på kommentar feltet på følgende måde: EB123456789
     
  16. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Fruen var med DanTaxi og glemte at give dem EB-nummer (de spørger heller ikke over telefonen).

    Mailede kvitteringen til DanTaxi og fik klart at vide at de ikke laver efterregistrering... det er da lidt tarveligt! Hvad hvis de taster EB-nummeret forkert, er pointene så også bare væk el. på en anden EB-konto?
     
  17. Claus Heine

    Claus Heine VIP medlem

    Beskeder:
    172
    "Synes godt om" modtaget:
    460
    Point:
    63
    Har kørt to ture med Dantaxi på samme dag. Har fået point for den ene tur, men ikke for den anden. Begge bestillinger var via App'en med EB nummeret angivet i kommentarfeltet.
     
  18. PilgrimofScandinavia

    PilgrimofScandinavia VIP medlem

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    266
    Point:
    63
    Jeg har tre gange sidste år måtte sende en mail til [email protected] for at få mine point, selvom EB nr. er anført i app'en ved bestilling og mit navn i app'en svarer til min EB profil.

    Her svarer en sød og venlig Nanna heldigvis typisk efter nogle dage at pointene bliver krediteret.

    Hun beder om kopi af kvitteringen eller de første 6 og 4 sidste 4 cifre i kreditkort nummeret.

    Jeg har sågar fået mine point efterregistreret selvom jeg på et tidspunkt havde indtastet et forkert EB nr.

    Selvom det har været irriterende at skulle efterregistrere, har det takket være Nanna fungeret OK... efter omstændighederne.

    MEN på mine to ture her i januar fungerer det nu endeligt automatisk. Jeg har fået mine point to dage efter turene.

    Enten skyldes det, at Dantaxi har fået styr på sine processer, seneste update af Iphone app'en eller at Dantaxi har fået parret alle mine kreditkort oplysninger med mit EB nummer.

    Jeg må indrømme, at samarbejdet faktisk har flyttet mine ture til Dantaxi fra andre selskaber.
     
    Ali Taran, THammer, Henrik Olsen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,404
    "Synes godt om" modtaget:
    12,815
    Point:
    113
    Jeg har brugt Dantaxi til 10-15 ture det sidste halve år. Der var ingen problemer med Eurobonus point på de ture, jeg bestilte over telefonen (ser dog ud til, at point bliver slået sammen for ture samme dag). Har nu også brugt deres app et par gange, hvor jeg har mit EB nummer i min profil. Virker rigtigt godt. Her virker det som om point bliver opsamlet på ugebasis.

    Og ja, jeg tjekker altid kvitteringen - for der står EB nummeret naturligvis også.

    Jeg formoder, at andre i familien ikke kan køre point ind til mig - Så hvis de skal bruge taxi i større omfang, får de deres egen EB-konto. Og så vil jeg samle op (vi må dog lige se, hvordan den nye familiekonto bliver i eurobonus)
     
  20. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Som nævnt i en anden tråd har jeg ikke fået point fra Dantaxi siden Februar måned. Jeg har i dag fået svar tilbage fra Dantaxi som svarer følgende:

    ----- copy/paste ------

    Hej Frank,

    Tak for din mail.


    Efter Vi er blevet lagt sammen med TaxiNord, har Vi oplevet en del problemer, ved registrering af point.


    Pt. Bliver pointene ikke registret på jeres EuroBonus konto, men de er optjent, da aftalen med SAS forsat er gældende.


    Du kan derfor stadig optjene point, dog er der bare en lang leveringstid på modtagelsen af pointene.


    Vi arbejder på sagen, og håber der snart er en løsning, så I snart vil modtage de korrekt optjente point.
     
    klaustroFlyer86, Henry, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side