Jeg tror jeg har haft 20 turer med dem og ca halvdelen er registreret.. og det har aldrig virket når jeg skrev det i kommentar feltet i appen, har altid skulle ringe dem op og bestille og få dem til at indtaste det ved bestilling for at det virkede... temmelig trættende..
Jeg har noteret det i appen - og det kommer altid frem på kvitteringen. Så du kan selv tjekke, om de har registreret dit EB nummer
Fik et skriftligt svar fra DanTaxi: Efter Vi er blevet lagt sammen med TaxiNord, har Vi oplevet en del problemer, ved registrering af point. Pt. Bliver pointene ikke registret på jeres EuroBonus konto, men de er optjent, da aftalen med SAS forsat er gældende. Du kan derfor stadig optjene point, dog er der bare en lang leveringstid på modtagelsen af pointene. Vi arbejder på sagen, og håber der er en løsning slut denne måned, så I snart vil modtage de korrekt optjente point.
Hej Niclas Velkommen til og tak fordi du deler med os andre. Hvis du læser tråden fra start, kan du dog se at vi er bekendt med udfordringen hos Dantaxi, så det er blot at væbne sig med tålmodighed /j
Er der nogen som har modtaget de manglende points. Jeg kører ikke så meget taxi pt, men havde en tur med dem i apil. Bestilte via appen hvor mit EB nummer er oplyst.
Ja, de er lidt ustabile hos DanTaxi. Fik point i april, men har en fra maj hængende. Kun godt 100 point, så gider ikke gøre noget (og har nok heller ikke gemt bon'en..) Bilen kom, og det var jo det vigtigste Men så må man prioritere hvor man bruger sine penge: Købte vin i mandags hos H J Hansen - 1100 points på plads tirsdag
Alle bække små, jeg mangler vel 150 Jeg må dog sige, at jeg kørte fra min hjemadresse til lufthavnen pga samarbejdet, næste gang tager jeg bare den første taxa på Gaden. Så mistede de den kunde.
Skulle bestille taxa til morgenflyer på lørdag men nu bruger app'en slet ikke. Ikke den bedste måde at øge omsætningen på.
Hvis vi går ud på gaden for at tage den første taxa der kommer forbi, så skal vi huske at tage en festivalstol med til ventetiden - og ville i den grad misse vores fly.
Jeg hørte fra dantaxi at point nok skulle komme, vi skulle bare være meget tålmodige.... jeg vil foreslå jer at emaile til [email protected] og spørge til hvornår i får jeres point.
Jeg ringede til DanTaxa aka 4x48 som bekræfter at DanTaxi app'en ikke længere virker. Man skal hente TaxiNord app, som udover en anden farve er nogenlunde ens, med den store forskel at den faktisk virker, inkl. EB nummer i profilen. Alt ser ud til at være ved det gamle.
Der gik en pæn sjat point ind hos mig i dag. Dateret 27/6. Ved ikke om det betyder problemet er løst, eller de manuelt tager en stak af gangen..
Også her. Det virker ret manuelt at samle alle ture de sidste måneder til en placering. Forhåbentlig betyder det at det er rettet fremadrettet